Geplaatst 1 december 20169 jr. Ik moet eerlijk bekennen dat ik toen ik bij Veronica kwam werken niks had met C&W muziek. Later bij de TROS moest ik vanwege concert opnamen wel eens mee met Gerard de Vries. Vaak naar obscure plaatsen in Nederland en in kleine zaaltjes. Vaak was er aan het eind van het jaar "budget over" en mocht Gerard, die ieder jaar naar Nashville ging, artiesten uit de USA uitnodigen. En zo kwam ik in aanraking met Glen Campbell. Een vreselijk aardige man, niks was hem te veel. En met het opnemen op 24 sporen had ie ook geen probleem. "You guys are the best told Gerry me"…… (Gerry was Gerard ). En sinds die tijd ben ik fan van Glen. Die kampt met Alzheimer in een ver gevorderd stadium. Ik schreef dat al eerder. En gisteren vond ik op Internet dit prachtige stukje Gentle on My Mind De heren gaan effe achteloos zitten op hun gemak en kijk en vooral luister hoe ze dat "even" doen…….. En onderstaande over z'n Alzheimer. Het is tragisch om zo'n muzikant te zien "vervreemden" van de wereld. ………Een item van CBS news uit 2012.
Geplaatst 4 december 20169 jr. Auteur Ik vond nog een erg mooie bio, werledsterren die hebben gewerkt met Glen als sessie muzikant. Van Frank Sinatra t/m Eric Clapton !
Geplaatst 5 december 20168 jr. Galveston blijft voor mij een van zijn beste tesamen met Rhinestone Cowboy Denk ook nog aan dit topic, Juul:
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.