Jump to content

Featured Replies

22 uur geleden zei michajans:

Kan ik het hele radio-archief op kwijt.

Fijn. Pas alleen op dat je een backup thuis op je schijf houdt. Men heeft geen RAID-opstelling (Backup-schijven - alleen bij de betaalde variant voorziet men in backup) waardoor bij crash van de server van hun kant de bestanden verloren gaan. Ze zullen er natuurlijk alles aan doen om dit te voorkomen, maar het kan natuurlijk altijd.

Voor het delen van de bestanden is het natuurlijk geweldig (bestanden blijven bestaan tot je ze zelf verwijdert), en ook voor jezelf. Je kunt er op iedere plek op de wereld (mits voorzien van internet) bij :cool:

Edited by henkjan2016

Wel of geen RAID-opstelling. Als je je data 100% toevertrouwd aan een cloud verdien je het wat mij betreft om alles kwijt te raken want dat is gewoon dom.

Maak jullie niet druk jongens. Ik heb thuis alles op schijven staan, dus niet alles staat in de cloud. Zo slim ben ik nog wel :)

En als iemand nog het ontbrekende uur van 2001 heeft zou dat inderdaad fijn zijn. Het gaat om het uur tussen 14.00 en 15.00. Dan ben ik zo goed als compleet. 

Edited by michajans

Helaas heb ik dat uurtje niet voor je.

Overigens; het is vast al eens eerder ter sprake gekomen maar in welke jaren werd er geen lijst uitgezonden?

Ik heb van 1969 (1e keer?) t/m 2016 alle edities muv 73, 74, 77,79, 80, 84 en het uurtje uit 2001. Mis ik dan nog iets wat wel aanwezig is?

Edited by Gisteren

• Popular Post

Alle jaren vanaf 1965 t/m 1976 zijn uitgezonden.

Jouw overzicht van de ontbrekende jaren vanaf 1977 kloppen verder.

1977 niet agv uitzending top 100 allertijden

1979 niet agv uitzending top 1000 jaren 70

1980 niet agv uitzending top 100 allertijden

1984 niet agv uitzending top 100 allertijden

uitzending 1973: 

This is the hidden content, please

uitzending 1974: 

WIl jij de uitzending van 1969 uploaden? Ik heb slecht het gedeelte tussen nr 63 en 17?

Ook ik mis het uurtje van 2001 (helaas).

• Popular Post

Dank je wel voor 73 en 74.

Ik heb geupload wat ik van 69 heb. Dat zijn drie files maar ik weet niet precies welke delen dit zijn aangezien ik dit nog niet heb beluisterd.

Zijn 65, 66, 67 en 68 ook al eens gesignaleerd?

Op 28-1-2017 om 11:55 zei michajans:

Zeker Ronald die heb ik voor je:

2000:

2001:

2004:

2008:

Bij 2001 mist alleen het uur tussen 14.00 en 15.00, die zoek ik zelf ook nog.

Micha, de Top 100 van 2000 is ook niet complet, daar staat maar 1 uur van Arlo van Sluis in, van 11.00 tot 12.00. Heb je het eerste uur ook nog?

Op 4/21/2017 om 16:12 zei pieterdecker:

Micha, de Top 100 van 2000 is ook niet complet, daar staat maar 1 uur van Arlo van Sluis in, van 11.00 tot 12.00. Heb je het eerste uur ook nog?

Pieter, De top 100 van 2000 duurde van 1:00 - 18:00 uur. Dus het uur van 1:00-12:00 is het 1e uur.

Je hebt helemaal gelijk, is dat meteen het enige jaar dat ze pas om 11.00 begonnen. Maar Arlo heeft het inderdaad over nummer 100 in de TOTH. Dank je wel!

• Popular Post

Ik heb de top 100 van 2015 voor je beschikbaar + de lijst:

Gr, Melle

Sorry mensen, maar ik had het nogal druk met andere zaken en ben hier ook niet iedere dag :) Melle heeft jullie in deze dan even voorzien van de Top 100 van 2015. Volgens mij heb ik 'm zelf ook via Melle ooit gedownload, dus de credits gaan naar hem in deze. 

• 1 month later...
On 4/13/2017 at 0:54 AM, michajans said:

...

Wauw ik vind dat heel tof van u wel jammer dat de nieuws er niet bij is maar het is echt fantastisch.

Hallo vrienden ik wil niet irritant doen ofzo maar ik kom er net achter dat  2004 1500 tot 1600 corrupt bestand is vanaf 8 minuten ongeveer.

gr,

Hier ook inderdaad, heb geprobeerd de file te openen in Audacity maar helaas stopt hij daar ook bij ongeveer 8 minuten. Wellicht kan Micha ons helpen na te gaan of de file die hij op zijn pc heeft staan ook corrupt is en dat dus slechts de upload mislukt is.

De versie van deze Top 100 die bij mij in het archief zit.

Dat uur van 2004 van 15.00-16.00 is bij mij ook niet goed inderdaad. Dus...als iemand 'm nog heeft...

• 5 months later...

Is het mogelijk voor iemand om de lijst van 2015 nog eens te uploaden? Helaas werken de links niet meer.

Daarnaast ben ik ook nog op zoek naar 1997, 1998 en 1999. Alvast bedankt!

• 2 years later...

Allereerst: bedankt voor al jullie werk, het wordt zeker gewaardeerd! Excuus voor het terughalen van een jarenoud topic, er is namelijk geen vergelijkbaar topic te vinden qua Top40-jaarlijsten. 

Heeft iemand nog de jaarlijst van 2015 en 2017? Deze heb ik niet kunnen vinden in deze Topic (althans, alleen verlopen links) 

Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Terms of Use, Privacy Policy en Guidelines.