Geplaatst 7 januari 20178 jr. Beste radiovrienden, ik beluister heel veel zeezenderprogramma's die jullie op bijhorend forum plaatsen (waarvoor heel veel dank). Ik hoor regelmatig in de programma's van radio Mi Amigo "is niet normaal". Ik denk dat dit ingesproken is door een engelse DJ als ik op het accent af ga. Gisteren beluisterde ik een opname van RNI en daar hoor ik net dezelfde " is niet normaal". Ik dacht eerst dat iemand van Caroline dat had opgenomen voor Mi Amigo maar het blijkt dus ouder te zijn. Weet iemand van jullie wie dit ingesproken heeft ? Is er iemand die die "is niet normaal" heeft als mp3-track ? Dank bij voorbaat, Danny
Geplaatst 7 januari 20178 jr. 2 uur geleden zei Danny Van Vlaanderen: Weet iemand van jullie wie dit ingesproken heeft ? Robin Banks (Adcroft) ?
Geplaatst 7 januari 20178 jr. Auteur 8 uur geleden zei Robin Westhof: Robin Banks (Adcroft) ? Ik heb die "is niet normaal" gehoord in een programma van Robin Banks. Ik heb serieuze twijfels of het zijn stem is ... maar het kan natuurlijk. Nog niet overtuigd
Geplaatst 7 januari 20178 jr. Is dit wat je bedoelt? Is niet normaal Geen idee wie het is, maar een Engels accent hoor ik er niet in. Martin
Geplaatst 9 januari 20178 jr. Auteur Op 7-1-2017 om 23:50 zei Martin1968: Is dit wat je bedoelt? Is niet normaal Geen idee wie het is, maar een Engels accent hoor ik er niet in. Martin Inderdaad Martin, dit is 'm ... super ! Dank, Danny
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.