Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Kruip in de huid van...

Featured Replies

Geplaatst

Na mijn overwinning in november 1985 in ''Kruip in de Huid van..'', kreeg ik van de NOS een platenbon van Hfl 25,= opgestuurd.

Helaas was mijn gierigheid te groot, want ik vroeg nog aan Tom Blomberg of ik een NOS T-shirt

kon krijgen ipv een platenbon, dat kon, maar ik koos toen toch voor de platenbon!

pltnbn.jpg

Geplaatst
15 uur geleden zei Omnivoor:

Na mijn overwinning in november 1985 in ''Kruip in de Huid van..'', kreeg ik van de NOS een platenbon van Hfl 25,= opgestuurd. Helaas was mijn gierigheid te groot, want ik vroeg nog aan Tom Blomberg of ik een NOS T-shirt

kon krijgen ipv een platenbon, dat kon, maar ik koos toen toch voor de platenbon!

Leuk dat je die bewaard hebt. Welke datum heb je meegedaan?

Grt,

Peter

Geplaatst
  • Auteur

14 Nov 1985. Hoop ik wat edits van te plaatsen. Heb ik alles van opgenomen, incl. bellen met Frits (paar weken van tevoren) en gebeld door Tom + de eigenlijke uitzending van beide kanten: de radio EN ''mijn zolderkamertje''!

dreetje.jpg

Geplaatst

Ik ben ooit eens begin jaren 90 bij Frits in de uitzending geweest met "het hitjaar van....". In mijn geval 1977. Van de zenuwen miste ik 1 nummer, dat ik eigenlijk best wel geweten had. 2 uit 3 dus. Maar vanwege die zelfde zenuwen kletste ik Frits de oren van het hoofd, dus hij gaf mij in de uitzending toch de prijs voor alle drie goed: Ook een platenbon en een pakketje singles. Plus een sticker. Nog geen 2 weken later werd ik weer gebeld door Els (?) van de avondspits, want ik had me ook aangemeld (allemaal nog per briefkaart) voor het hitjaar 1978. In mijn eerlijkheid was mijn reactie: "al weer?" en toen ging het ineens niet door. Want het scheen dat sommige luisteraars daarover zouden klagen. Wie let daar nu op, zou je zeggen.....

Maar de opname heb ik nog.

Geplaatst
1 uur geleden zei Corgi:

Ik ben ooit eens begin jaren 90 bij Frits in de uitzending geweest met "het hitjaar van....". In mijn geval 1977. Van de zenuwen miste ik 1 nummer, dat ik eigenlijk best wel geweten had. 2 uit 3 dus. Maar vanwege die zelfde zenuwen kletste ik Frits de oren van het hoofd, dus hij gaf mij in de uitzending toch de prijs voor alle drie goed: Ook een platenbon en een pakketje singles. Plus een sticker. Nog geen 2 weken later werd ik weer gebeld door Els (?) van de avondspits, want ik had me ook aangemeld (allemaal nog per briefkaart) voor het hitjaar 1978. In mijn eerlijkheid was mijn reactie: "al weer?" en toen ging het ineens niet door. Want het scheen dat sommige luisteraars daarover zouden klagen. Wie let daar nu op, zou je zeggen.....

Maar de opname heb ik nog.

Leuk. Wil je de opname hier posten?

Grt,

Peter

Geplaatst

Ik weet dat ik de opname heb, maar niet op welke van de berg cassettes die ik bewaard heb. Dus het kan even duren!

Geplaatst

Ja, leuk wil ik ook een keer horen!

Ik ben niet in de uitzending geweest maar heb toen Tom en Frits eens aan de lijn gehad met mijn vraag over tunes.

Heb nog wel ergens een handtekening van Frits op een NOS brief.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.