Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Archieven VOO

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben bezig met een onderzoek naar de geschiedenis van de Nederlandse Televisie en een aantal programma's. Nu zijn er van een heel stel omroepen papieren archieven bewaard, ofwel bij de omroep zelf, ofwel bij externe archiefinstellingen. Heeft de Veronica Omroep Organisatie eigenlijk ooit archieven bijgehouden, en weet iemand wat daarmee gebeurd is na het commercieel gaan van Veronica in 1995?

Geplaatst

Voor zover ik weet waren Ad Bouman en Jan van Zanten (Paparazzi) vanaf het commercieel gaan verantwoordelijk voor het archief. Zij zouden het antwoord dus moeten weten.

Geplaatst
11 uur geleden zei Vincent:

Weggegooid, tijdens de Veronica Story tijd geprobeerd weer te verzamelen, daarna weer weggegooid. Denk dat ik het hier wel aardig mee heb samengevat.

Ja, dat denk ik ook.

Het zelfde is vrees ik bij de TROS gebeurd nadat ik met pensioen ging.

Geplaatst

Ach, zowel toen als nu waren er gelukkig mensen in de buurt die wel het belang ervan inzagen. Deze hebben besloten zoveel mogelijk te redden van de vuilstort. Al moesten ze ervoor in de vuilcontainer klimmen! En dan praten we over het einde van de Publieke tijd, het vertrek uit de HMG en onlangs weer bij de Vereniging. En zo langzamerhand duikt het allemaal weer op.

Zoals een oud directeur van mij ooit zei: "Een archief kost geld. Weggooien die handel". En daar gingen alle concertkaartjes van Mojo.... Laat Jaap het maar niet lezen :)

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.