Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Veronica leader eind jaren '70

Featured Replies

Geplaatst

Hallo beste forumleden,

Ik vroeg mij af of er misschien mensen zijn die mij kunnen helpen aan de Veronica beginleader uit eind jaren '70 (winterseizoen '79-'80). 

Het gaat als volgt: je ziet een zwarte achtergrond en watergolfjes en uit de watergolfjes komt heel langzaam het Veronica-logo naar boven op de maat van de bekende Radio Veronica filler uit 1972 gemaakt door Cees Schrama en Herman Schoonderwalt, maar opnieuw ingezongen door een nieuw koortje. 

Mvg, Arnold Bosman. 

Geplaatst

Je bedoeld waarschijnlijk de re-sing van de Veronica fill met Getty?!

Ik zal vanavond even kijken...

Het 538 pakket is overigens gewoon van Schoonderwalt en niet van Schrama.

Die heeft later nog wat vingeroefeningen gedaan en staat bekend als het 'Geheime pakket'.

bewerkt door Harm ten Brink

Geplaatst

Oh, "geheime pakket?"……………….Zo hebben wij het nooit genoemd. Het was er gewoon in 1972. Kijk maar.Hij staat bekend als "masterband 231"……...

Cees538.jpg

Band 231-CeesSchrama 538 jinglesxx.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Als ik mij niet vergis is Getty samen te horen met haar medezangers van Balloon John Gaasbeek en Wilma van Diepen die ook in 1978 het Power-pakket hebben ingezongen voor de V.O.O. 

Geplaatst
3 uur geleden zei Bosmeester:

Als ik mij niet vergis is Getty samen te horen met haar medezangers van Balloon John Gaasbeek en Wilma van Diepen die ook in 1978 het Power-pakket hebben ingezongen voor de V.O.O. 

Dat klopt, het is min of meer tegelijkertijd ingezongen.

Geplaatst
10 uur geleden zei pvanklei:

Vreemd, want op de CD 'Alle jingle pakketten Radio Veronica' wordt het pakket (zie track 07) 'Cees Schrama – Het geheime pakket' genoemd.

http://www.jingleweb.nl/index.php/nu-uit-cd-veronica-alle-pakketten/

Grt,

Peter

Dat hebben Jelle en Benno er van gemaakt………...

En als ik tegen Ad zeg geef  effe de band met het "geheime pakket"……dan kijkt hij mij verbaast aan vrees ik.

Maar "what's in a name ?"

Geplaatst

Ik zal van de week wel even kijken op een aantal videobanden die ik met Veronica vormgeving heb. Ik herken het wel in ieder geval. Begin jaren '80 had ik weliswaar nog geen videorecorder, maar misschien is deze vormgeving in latere jaren in programma's van 'zoveel jaar Veronica' ook nog gebruikt.

Grt,

Peter

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.