Spring naar bijdragen

pixeldrain


Jan-Fre

Aanbevolen berichten

Ik doe de uploads nog steeds met Zippy. Veel mensen schijnen daar niet van te houden en ik wilde overgaan op PixelDrain.

Alleen... ik heb het al tig keer geprobeerd en het gaat steeds fout. Uploaden gaat op zich goed, want als ik het af heb kan ik het zelf beluisteren.

Dan kopieer ik de URL die op de pagina staat in het bericht op het forum. Als ik het vervolgens bewaar en dan zelf wil proberen te downloaden krijg ik steeds dns-fouten. Kortom: wat doe ik fout?

 

Groet,

 

Jan-Fré

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen idee:

 

Klik op upload files

als het file groter is dan 100mb  klik op de link naar direct.pixeldra.in  en doe het zelfde

en klik op upload files

 

je ziet bovenin de upload balk verschijnen

daarna  verschiijnt de link die je exact moet kopieren en pasten (plakken)

als je die link dan bewaart of hier neerzet dan moet het werken

 

Untitled.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik dacht ook eerst dat het niet werkte. Van zodra je een bestand hebt zwaarder dan 100 MB moet je wel het anders doen zoals aangegeven. Ik kopieer dan gewoon de link op de pagina waar ik vermeld welke opnames ik wil delen. Waarschijnlijk doet Vincent het nog op een andere manier, maar het werkt. Als ik het goed begrepen heb blijven deze bestanden nog 2 maand na de laatste download bewaard, dan is een maand langer dan de Zippy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
47 minutes ago, Omnivoor said:

maar hoe financieer jij dit alles eigenlijk?

Er zit een hardware enthusiast in Amerika die ik een lange tijd geleden online ben tegen gekomen. Na een tijdje praten kwamen we op het onderwerp pixeldrain, ik had de website toen nog bij vultr.com staan. De website was die maand over de bandbreedte limiet heen gegaan en ik moest €10 extra betalen, hij had aangeboden om de website gratis te adopteren in zijn colocation centre. Ik heb doorgrondige background checks gedaan op zijn business, want ik laat niet zomaar iedereen mijn website hosten, en alles bleek in orde te zijn. De site draait nu al bijna twee jaar gratis op zijn hardware in zijn colocation centre. De laatste paar maanden is het bandbreedte verbruik wel flink gestegen, en hij heeft een nieuwe serviceprovider moeten nemen om de website draaiend te kunnen houden. Ik verwacht dat ik binnenkort toch wat bij moet gaan leggen, wel aardig dat hij dit allemaal doet, maar het moet hem niet te veel gaan kosten natuurlijk.

Er staat ook nog een advertentie op de download pagina, aan de linker kant. Die levert zo'n €10 per maand op.

 

47 minutes ago, Omnivoor said:

Heeft   *.in    iets met India te maken?

Technisch gezien is .in het TLD van India, ja. Maar ik gebruik het als een Please login or register to see this link.  zodat de links lekker kort kunnen blijven. Het volledige domein van de website is Please login or register to see this link.

bewerkt door Fornax
spelling
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.