Geplaatst 30 juni 20178 jr. Op 30 juni 2017 blikte Lex Harding vooruit op de expositie ‘The Prints of Andy Warhol and other PopArtists’ die in de maanden juli, augustus en september 2017 in de Beurs van Berlage in Amsterdam wordt georganiseerd. Lex heeft een omvangrijke privécollectie van voornamelijk zeefdrukken van Andy Warhol, Roy Lichtenstein, Keith Haring en andere PopArt artiesten. Voor publiek geopend vanaf zondag 2 juli. Na hem schoof Jaap Stalenburg aan, die bij Veronica Nieuwsradio politiek verslaggever was en ook sport deed. https://pixeldra.in/u/qzIqol
Geplaatst 30 juni 20178 jr. Lex was afgelopen nacht te horen op Radio 1 tussen 0 en 01.00 Leuk verhaal, typisch Lex. Door een gelukje bij ongeluk hoorde ik het, de TV in de keuken ging kapot en toen heb ik de radio maar aangezet.
Geplaatst 30 juni 20178 jr. Ja, ik heb het laatste half uur gehoord. Vooral het eind was leuk, Lex: "ik dacht dat ik aan het eind in slaap zou vallen, maar dat is niet het geval"….(vrij uit m'n geheugen.) Ik luister wel vaker naar dat programma. Erg leuk en mooi.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.