Geplaatst 17 juli 20178 jr. Heeft iemand voor mij de a en b kant van de single Veronica gezongen door Jan van Veen.
Geplaatst 18 juli 20178 jr. Auteur Oke Jaap ik ben een pc diabeet vandaar dat ik dat zelf allemaal niet weet.
Geplaatst 18 juli 20178 jr. 1 uur geleden zei Lokeend: ik ben een pc diabeet Daar hebben ze nog geen insuline voor. ;-)
Geplaatst 18 juli 20178 jr. Auteur Nee klopt Robin..........wel gebruik in vier keer per dag insuline voor diabetici.
Geplaatst 18 juli 20178 jr. Zie alleen Meer La Lontanaza en Mario er op staan helaas tot nu toe niks gevonden uit jou lijstje.
Geplaatst 18 juli 20178 jr. Hallo Lokeend, Heb de beide nummers, maar volgens de forum voorwaarden mag ik ze hier niet plaatsen, laat me even weten of jij ook bij de buren zit forum.offshoreradio dan kan ik ze daarop plaatsen. Vr gr Jan
Geplaatst 18 juli 20178 jr. Auteur ik ben geen lid van de buren, maar zou ik mijn mail adres naar je toe kunnen sturen?
Geplaatst 18 juli 20178 jr. Is goed. als u mij een persoonlijk berichtje stuur met het email adres dan komt het helemaal goed. Vr gr Jan
Geplaatst 18 juli 20178 jr. Stuur maar even een mail naar volgende adres jan-418@hotmail.com Vr gr Jan
Geplaatst 18 juli 20178 jr. 1 uur geleden zei J.Vinke: Stuur maar even een mail naar volgende adres jan-418@hotmail.com Vr gr Jan zou je ze willen posten bij de buren onder aangeboden gezocht
Geplaatst 18 juli 20178 jr. 49 minuten geleden zei Jaap De Vries: zou je ze willen posten bij de buren onder aangeboden gezocht Ze staan erop inclusief hoesje Vr gr Jan
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.