Geplaatst 15 november 20178 jr. Hoi, Ik ben op zoek naar de thuismix " Love is a battlefield" Pat Benatar in een Top veertig voorjaar 1984 Ik had die op cassette , helaas niet meer afspeelbaar. Groetjes, Francie
Geplaatst 16 november 20178 jr. Thanks Tino voor je reactie, cassette is Maxwell, maar het bandje speelt vals. Ik had het maar moeten digitaliseren. Toch bedankt, Francie
Geplaatst 16 november 20178 jr. Hoi Francie, Ja! Die heb ik opgenomen... hier komt ie... Waarschijnlijk uit de Top 40 van 20 april 1984. Ik heb er in die periode ook eens eentje ingestuurd voor dit nummer maar die is nooit uitgezonden geweest haha https://www.mediafire.com/file/8purcyzsuaabih4/Thuismix Benatar.wav Mijn cassettebandjes heb ik ooit omgezet naar mp3. Vandaar dat dit een .wav is. Ik wilde je nog een keer encoderen besparen. Groeten, Joop!
Geplaatst 16 november 20178 jr. Dat is mooi Joop. Heb je toevallig ook de complete uitzending waar deze thuismix in voorkomt?
Geplaatst 17 november 20178 jr. Nee, helaas... ik was vroeger erg triggerhappy... met mijn vinger bij de pauzetoets... om geen "dure" tape te "verkwisten"... haha... ik heb dus alleen de thuismix uit deze uitzending. Goed weekend, Joop
Geplaatst 20 november 20178 jr. Op 17-11-2017 om 17:00 zei flarenixie: Nee, helaas... ik was vroeger erg triggerhappy... met mijn vinger bij de pauzetoets... om geen "dure" tape te "verkwisten"... haha... ik heb dus alleen de thuismix uit deze uitzending. Goed weekend, Joop Het had waarschijnlijk ook te maken met d Top 40 van de week ervoor: die heeft iedereen: Top 40 nummer 1000 van 13 april 1984. Edwin
Geplaatst 11 juni 20205 jr. Op 16-11-2017 om 15:15 zei flarenixie: Ja! Die heb ik opgenomen... hier komt ie... Waarschijnlijk uit de Top 40 van 20 april 1984. Hallo Joop, Heb je meer thuismixen? Ik zoek de mix van PYT (Michael Jackson). Ik was toen 16 en mijn mix werd gedraaid. Ik zat met bandrecorder klaar en cassetterecorder, maar nu, 37 jaar later, ben ik alle opnames kwijt. Groet, Barend
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.