Geplaatst 21 november 20178 jr. Hallo allen, De top 2000 komt er weer aan jaja Vandaag werd bekend wie er gaan draaien en hoe laat... Vermoedelijk kunnen we ergens volgende week gaan boeken (als je er live bij wilt zijn) Houd de site van Beeld en Geluid in de gaten en luister naar NPO2 vanaf maandag dan weet je zeker dat je er bij bent
Geplaatst 28 november 20178 jr. Je zult toch echt in de rij moeten staan :-) "Voorverkoop Een beperkt aantal plaatsen was vooraf online te reserveren. Deze zijn inmiddels uitverkocht." Net als vorig jaar heeft deze voorverkoop maar heel even geduurd.
Geplaatst 28 november 20178 jr. Auteur Nou ik ben er weer bij hoor 28 dec om 08.00 uur en 29 dec om 21.00 uur. Boeken was erg hectisch gisterenochtend.... Het wordt steeds gekker. Komt ook omdat ticketbureaus volgens mij veel opkopen (vooral de populaire tijden) om het 2 of 3x zo duur te verkopen Ja je kunt er nog steeds heen op de dag zelf als je wilt gaan maar dan zul je in de rij moeten staan. De kaartjes kosten dan nog altijd 3 euro per half uur (in de voorverkoop is het 4,50). Mijn tip is dat je moet mikken op de ochtend want in de middag en de avond zullen de rijen lang zijn.
Geplaatst 28 december 20177 jr. Ik heb net even op tv gekeken maar man wat was het druk! 28 december 20177 jr. bewerkt door It Feintsje
Geplaatst 29 december 20177 jr. Auteur Was wel te doen hoor. Ja vooraan stonden er veel. Dat verschilt trouwens per uur. Ik ben dit jaar bij Gerard Ekdom geweest, bij Bart Arens, Wouter vd Goes en bij Stefan Stasse . Altijd weer een erg leuke belevenis. Ik sta er trouwens op op die foto van je, al zie je mijn gezicht niet. Linker onderhoek Daar zie je mijn kale koppie (ik ben iets omgedraaid) maar het gezicht net niet 29 december 20177 jr. bewerkt door Theo Jansen
Geplaatst 30 december 20177 jr. En hier zing je tegen je buurman... 30 december 20177 jr. bewerkt door It Feintsje
Geplaatst 31 december 20177 jr. Auteur Klopt ! Ik ben een dag later ook nog geweest (vrijdagavond bij Stefan Stasse)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.