Jump to content
Theo Jansen

Top 2000 cafe

Recommended Posts

Hallo allen,

De top 2000 komt er weer aan jaja :D

Vandaag werd bekend wie er gaan draaien en hoe laat...

Vermoedelijk kunnen we ergens volgende week gaan boeken (als je er live bij wilt zijn)

Houd de site van Beeld en Geluid in de gaten en luister naar NPO2 vanaf maandag dan weet je zeker dat je er bij bent :D

Capture.JPG

• Like 1

Je zult toch echt in de rij moeten staan :-)

"Voorverkoop
Een beperkt aantal plaatsen was vooraf online te reserveren. Deze zijn inmiddels uitverkocht."

Net als vorig jaar heeft deze voorverkoop maar heel even geduurd.

Nou ik ben er weer bij hoor :D

28 dec om 08.00 uur

en 29 dec om 21.00 uur.

Boeken was erg hectisch gisterenochtend.... Het wordt steeds gekker. Komt ook omdat ticketbureaus volgens mij veel opkopen (vooral de populaire tijden) om het 2 of 3x zo duur te verkopen :s

Ja je kunt er nog steeds heen op de dag zelf als je wilt gaan maar dan zul je in de rij moeten staan. De kaartjes kosten dan nog altijd 3 euro per half uur (in de voorverkoop is het 4,50).

Mijn tip is dat je moet mikken op de ochtend want in de middag en de avond zullen de rijen lang zijn.

Was wel te doen hoor. Ja vooraan stonden er veel. Dat verschilt trouwens per uur. Ik ben dit jaar bij Gerard Ekdom geweest, bij Bart Arens, Wouter vd Goes en bij Stefan Stasse :D.

Altijd weer een erg leuke belevenis.

Ik sta er trouwens op op die foto van je, al zie je mijn gezicht niet. Linker onderhoek Daar zie je mijn kale koppie (ik ben iets omgedraaid) maar het gezicht net niet

Edited by Theo Jansen
  • Like 1

• Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,607
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    TDFM
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.