Geplaatst 4 december 20178 jr. Uit de reactie op een Facebookbericht begrijp ik dat het mooie radio-archief Woord.nl per 1 januari 2018 verdwijnt. Kapitaalvernietiging, lijkt me, maar vooral erg jammer. Iedereen die nog eens wat wil beluisteren, bijvoorbeeld oude afleveringen van de Radiovereniging (die op dit forum regelmatig zijn vermeld) moet dus snel zijn.
Geplaatst 4 december 20178 jr. Nee toch, eerst het prachtige VPRO radioarchief dat opging in woord.nl en nu wordt dat ook al weer de nek om gedraaid 4 december 20178 jr. bewerkt door maartenfransen
Geplaatst 7 december 20177 jr. Over een aantal jaren zit er weer een nieuw bewind en die komen dan hier weer bedelen om opnames. Laten ze de Goeverneursstraat en RonFlonFlon ook maar meteen weggooien grt. June
Geplaatst 7 december 20177 jr. Auteur Ik heb begrepen dat de VPRO programma's wel online blijven, maar dus niet meer via Woord.nl. Hoe je die dan weer moet terugvinden? De VPRO sites veranderen regelmatig van uiterlijk. Lekker hip en vooruitstrevend, maar niet zo handig.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.