Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Marktplaats

Featured Replies

Geplaatst

Ik zie vaker dit soort advertenties voorbijkomen, vaak ook met de "unieke opname" van het laatste uur. (Nog één exemplaar in Europa beschikbaar).

https://www.marktplaats.nl/a/cd-s-en-dvd-s/cd-s-overige/m1223833277-150-programma-s-van-radio-veronica-1961-t-m-1974.html

Ik stoor me eraan. Is er niet een soort standaardreactie die vanuit de Stichting Norderney gestuurd kan worden? ("copyright infringement")

Geplaatst

Hoi Tino,

Ik wil die persoon wel een "dreigmail" sturen maar heb geen idee hoe ik hem kan mailen.

Ik kom nl nooit op MP en weet niet hoe dat werkt.

bewerkt door Juul

Geplaatst
  • Auteur

Juul,

Ik stuur je wel een PB. Naast jullie goede werk wordt er hier op het forum ook veel gedaan om (in mijn ogen) cultureel erfgoed te conserveren. Vele uren werk, verricht "om niet".

Dat er dan lieden zijn die dit even binnenharken, op een CD-tje branden en er vervolgens geld voor vragen vind ik op z'n zachtst gezegd "niet netjes". Tegen gratis verspreiding, mét bronvermelding, heb ik geen bezwaar.

Het probleem is echter dat als ik hier eigen opnames plaats, ik hier juridisch niets tegen kan beginnen.  Ik ben namelijk niet de rechthebbende.

Stichting Norderney is echter wel rechthebbende en dus zou er iets aan gedaan kunnen worden.

Geplaatst

Ik ben zo vrij geweest de advertentie met afbeeldingen van MP te verwijderen.

Juul

Als het n.l. studio opnamen zijn dan zijn wij, de Stichting Norderney, de rechthebbende en dan is het niet toegestaan deze opnamen op deze manier verder te verspreiden.

bewerkt door Juul

Geplaatst
55 minuten geleden zei Juul:

mp.screen.jpg

De opnamen staan op 2 dvd's. Deze dvd's heb ik ook gekocht op een Radiodag .Als ik ze via MP zou willen verkopen kan niemand mij dat toch verbieden? Gr.thijs

Geplaatst
4 minuten geleden zei Juul:

Ja zeker, dat kan verboden worden.

Hebben we ook tijdens onze rechtszaak besproken en is toen duidelijk geworden.

Goed dat je dat zegt. Ik zal het doorgeven aan mijn erfgenamen.

Geplaatst
  • Auteur

Vandaag opnieuw geplaatst.

De foto heeft ie veranderd :

Foto is aangepast i.v.m. copyright van de vorige foto waarvoor excuus. Huidige foto laat zien hoe het schip van Veronica jaren erna werd verplaatst.

Ik heb 'm gerapporteerd. Dat heeft kennelijk pas zin als meerdere mensen dat doen:

"We geven hierbij prioriteit aan advertenties die door meerdere bezoekers zijn gemeld."

Ik heb het volgende aangegeven:

- In strijd met de regels
- Andere reden : inbreuk auteursrecht

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.