Jump to content
Theo Jansen

Top 2000 van 2000 of van 2002

Recommended Posts

Ik wil proberen 1 van deze 2 jaren aan te vragen bij Beeld en Geluid.... 

Ik had al een advertentie geplaatst op MP maar zonder reacties helaas.

Vorig jaar koste het ons behoorlijk wat geld om 2001 bij elkaar te harken. Hetgeen gelukkig toch is gelukt door de crowdfunding hier :D

Uiteindelijk was de investering van een tientje pp genoeg om deze compleet te krijgen.

Zijn we bereid om weer zoiets te doen? voor 2000 of 2002 Zo ja dan wil ik me wel inspannen richting B&G:shy:

Hallo Theo.

Als ik zo wat rondneus in hun archief is hier niks van terug te vinden.

Maar we kunnen het allicht proberen.

Please login or register to see this link.

Edited by It Feintsje

Hallo Albatrosstudio.

Bedankt voor deze uren! Als je nog meer hebt maak je ons enorm blij!

Hier kun je zien wat we nog zoeken:

3 uur geleden zei It Feintsje:

Hallo Albatrosstudio.

Bedankt voor deze uren! Als je nog meer hebt maak je ons enorm blij!

Hier kun je zien wat we nog zoeken:

Als ik over drie jaar met pensioen ben dan zoek ik alles uit!

Edited by Albatrosstudio
  • Like 3

Op 7-1-2018 om 13:21 zei Albatrosstudio:

Als ik over drie jaar met pensioen ben dan zoek ik alles uit!

Dat is heel fijn Albatrosstudio...

Maar zou het misschien ook nog iets eerder kunnen :D

Ik wil niet te hebberig of opdringerig zijn maar: Ik hoop toch dat je wat eerder ook tijd daarvoor kunt vinden.. zoniet ja dan moeten we geduld hebben ben ik bang.

Heb je nog wat van 2000 of van 2002. misschien kun je gericht zoeken daarnaar

Edited by Theo Jansen
  • Like 1

Ik doe mee aan iedere actie om 2000,2002 of 2003 te verkrijgen.

Zie echter dat er al heel wat uren van die jaren voorhanden zijn. Op welke manier kan ik die verkrijgen?

Edited by jhvdheuvel
  • Like 1

5 uur geleden zei Theo Jansen:

Ik hoop toch dat je wat eerder ook tijd daarvoor kunt vinden.. zoniet ja dan moeten we geduld hebben ben ik bang.

Geduld is een schone zaak. Er gaat nog ontzettend (nou..ontzettend) veel materiaal van Douwe aangeboden worden op het forum.

• Like 2

Op ‎8‎-‎1‎-‎2018 om 15:34 zei Theo Jansen:

Dat is heel fijn Albatrosstudio...

Maar zou het misschien ook nog iets eerder kunnen :D

Ik wil niet te hebberig of opdringerig zijn maar: Ik hoop toch dat je wat eerder ook tijd daarvoor kunt vinden.. zoniet ja dan moeten we geduld hebben ben ik bang.

Heb je nog wat van 2000 of van 2002. misschien kun je gericht zoeken daarnaar

Ik heb nog allerlei geluidsdragers zonder beschrijving dus geen idee wat daar op staat. Als ik eerder iets tegen kom laat ik het weten maar de komende drie jaar ben ik nog aan het werk en met vakantie in zonnige oorden. Daarna valt het eerste af............

Ben heeft onlangs 5 dozen vol banden, cassettes, MD's, Betamax banden, VHS tapes, DATjes etc. gedigitaliseerd waar wel een beschrijving van was. Deze originele geluidsdragers staan nu op zolder, zie foto (tot mijn erfgenamen ze over een jaar of dertig in de kliko doen). Alles nu binnen handbereik op twee externe schijven met een buitenhuis kopie (ja Juul). Dus het wordt in de studio iets opgeruimder.

Tino heeft mijn eerste 150 banden, daarna heb ik er nog een paar honderd, veel van betere kwaliteit dan de eerste 150 toen ik nog Shamrocktapes van mijn zakgeld kocht.

Digitaal.JPG

Digitaal1.JPG

Digitaal2.JPG

Edited by Albatrosstudio
  • Like 2

Mooie uitdaging!  Maar lekker eerst genieten als je niet moet werken. Je hoeft je niet te vervelen als je met pensioen gaat haha...

Ik heb toevallig vandaag weer meegemaakt dat het zo voorbij kan zijn. :( Dus allereerst genieten. De rest zien we wel of horen we wel als het zover is.

Als ik in Beeld en Geluid zoek op 'restmateriaal'  en dan bijvoorbeeld als datum 30-12-2002 geef krijg ik het volgende resultaat, waaruit volgens mij blijkt dat er in de schappen bij B. en G. wel degelijk nog 2002-opnames aanwezig zijn. Benieuwd of je hiermee wat kan, Theo....

restmateriaal.JPG

• Like 1

13 minuten geleden zei jhvdheuvel:

Als ik in Beeld en Geluid zoek op 'restmateriaal'  en dan bijvoorbeeld als datum 30-12-2002 geef krijg ik het volgende resultaat, waaruit volgens mij blijkt dat er in de schappen bij B. en G. wel degelijk nog 2002-opnames aanwezig zijn. Benieuwd of je hiermee wat kan, Theo....

restmateriaal.JPG

Dank je wel voor het speurwerk. De vraag staat uit bij B&G

Heb vandaag nog contact gehad met B&G.

Het speuren is begonnen... heb geduld. :shy:

Als ik iets weet over kosten e.d. laat ik het hier weten.

Edited by Theo Jansen
  • Like 3

Benieuwd wat er nog op de planken ligt, het lijkt in ieder geval niet op een integrale opname maar meer, zoals de omschrijving al zegt, wat restmateriaal. Maar wie weet ligt er 'in de buurt' nog wel iets dat ons blij kan maken..... Ik doe in ieder geval mee met de crowdfunding en wacht in spanning af.....

Nog wat meer speurwerk gedaan: als we eens konden achterhalen wie deze gebruiker op retroforum.nl is, dan hebben we in één klap de Top2000 van 2000..... (Please login or register to see this link. )

robin04.JPG

• Like 1

Vermoedelijk bedoelt Robin04 dat het het gaat om de losse nummers en niet de opnamen van de daadwerkelijke uitzending.

• Like 1

7 uur geleden zei jhvdheuvel:

Nog wat meer speurwerk gedaan: als we eens konden achterhalen wie deze gebruiker op retroforum.nl is, dan hebben we in één klap de Top2000 van 2000..... (Please login or register to see this link. )

robin04.JPG

Wie zit er op retroforum? Ik niet.  Kan iemand eens vragen of dat de radio uitzending is of losse nummers?

Klinkt wel heel interessant natuurlijk

16 uur geleden zei Theo Jansen:

Wie zit er op retroforum? Ik niet.  Kan iemand eens vragen of dat de radio uitzending is of losse nummers?

Klinkt wel heel interessant natuurlijk

Ben geen lid maar ik ga me eens aanmelden daar en kijken of ik een webmaster kan vinden. De betreffende gebruiker is echter wel een hele tijd niet meer actief geweest op het forum dus ik hoop dat de gegevens nog actueel zijn.....

Edited by jhvdheuvel

18 uur geleden zei Gisteren:

Vermoedelijk bedoelt Robin04 dat het het gaat om de losse nummers en niet de opnamen van de daadwerkelijke uitzending.

De vraag staat uit op het retroforum. Benieuwd naar een eventuele reactie......

• Like 1

Helaas niets gehoord.....de gebruiker in kwestie was ook in 11 jaar niet meer aktief geweest op dat forum dus de kans was al niet zo groot. Nog iets van Beeld en Geluid gehoord, Theo?

22 minuten geleden zei jhvdheuvel:

Helaas niets gehoord.....de gebruiker in kwestie was ook in 11 jaar niet meer aktief geweest op dat forum dus de kans was al niet zo groot. Nog iets van Beeld en Geluid gehoord, Theo?

Jammer dat je geen respons hebt gehad.

Ja er zijn uurtjes van 1 dag terug gevonden. Er wordt 10 euro per uur gevraagd. Dat vindt ik erg duur zeker als straks ook de andere dagen worden terug gevonden. Tel maar uit...144 x 10 euro.....  Dat gaat hem niet worden. Ik ben nog in onderhandeling. Ach vorig jaar heeft het ook best lang geduurd. Alles voor het beste resultaat

• Like 3

• Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,596
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Marank
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.