Geplaatst 7 maart 20187 jr. Jane Birkin and Serge Grainsbourg – Je ‘t aime moi non plus. Talloze vermeldingen zijn er al in de discografielijst. Echter niet dat het ook werd gebruikt voor een nogal vreemde promotiespot voor Roger Day op RNI in 1970. Jane Birkin RNI-19700410--RogerDay.mp3 662.98 kB https://filesender.surf.nl/?vid=795d95ca-f2bc-a809-7225-000050be9226
Geplaatst 10 maart 20187 jr. Hans leuk Doet me direct aan mijn jongere jaren denken We hadden hier als jongeren zelf een jeugdclub De Schaloepe opgericht te Oostduinkerke We hadden als lokaal een stuk van een zaal van een grote Café Moeder Lambik dacht ik op het dorp Waar ze ooit ook de 1ste benzinepomp hadden en binnen een orgel en later gokmachines wat toen hier niet alledaags was We werden uitgenodigd door jongeren uit Westende Wij zouden in een vroeger café dat hun lokaal was die plaat draaien Wij er naar toe met onze muziek installatie Toen toonden we de singles waaronder Jane Birkin en... Die plaat zouden we draaien maar... De jongens waren bang enz ..want die groep had een katolieke kapelaan Die was er niet. Door mijn druk als visser die durfde bleef ik aandringen bij ons team Groot plezier en veel geluid met die ahum zucht plaat te draaien De jongeren uit Westende gingen uit hun dak van plezier Plotseling stond de nogal zeer ontevreden dienaar van god daar Het was plooien, stoppen ermee, het liep wat uit de hand na verhitte discussies Toen maar besloten met ons team om zelf op te hoepelen, met onze installatie Ik geloof nog dat ik vriendelijk afscheid nam met goedenavond waarde heer Hij keek me wel aan alsof hij het hoorde donderen toen ik nog zei: Jammer we moeten jullie verlaten, onze beslissing, helaas de dienaren van de heer hierboven moeten ons niet echt of leven nog in het verleden. Achteraf hoorde ik dat deze opmerking het gesprek was van de week aldaar Die plaat vergeet ik nooit De volgende zondag werd in ons lokaal die plaat wel 5 keer gedraaid als reactie Je bent jong en je wilt wat Wij waren rebelser in Oostduinkerke dan de rest aan de westkust Groeten.
Geplaatst 10 maart 20187 jr. Auteur mooie herinneringen Jean Pierre die ik graag meeneem in Freewave Nostalgie volgend jaar als de song 50 jaar oud is
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.