Geplaatst 31 maart 20187 jr. Van de Golden Radio NL server piratenzenders uit Eindhoven LandPiratenJingles-BeginJaren80-50min https://pixeldra.in/u/6CKbGc
Geplaatst 31 maart 20187 jr. Hier zal lid geilkonijn1964 blij mee zijn, MJA, en het is ook nog eens Pasen!!
Geplaatst 31 maart 20187 jr. Het was behelpen in die tijd zo te horen maar wel leuk om eens te horen, misschien heeft u nog programma's van stations uit Eindhoven, dx-ers zullen er ook wel geweest zijn neem ik aan. Welke stations waren daar in Eindhoven en omgeving zoal?
Geplaatst 1 april 20187 jr. Auteur Het stond een hele tijd vol audio. Ik heb de eigenaar niet meer gesproken, sinds heel lange tijd. Mogelijk dat hij problemen ermee heeft gehad en dus alles heeft verwijderd
Geplaatst 3 april 20187 jr. Op 31-3-2018 om 09:53 zei martinja: piratenzenders uit Eindhoven En ver daarbuiten Tommy (101.2)
Geplaatst 3 april 20187 jr. Ik zou wel eens wat muziekprogramma's uit die tijd willen horen uit die regio Eindhoven, misschien nog wat dx-ers erbij?
Geplaatst 4 april 20187 jr. Supergaaf die oude fragmenten uit Eindhoven Martin ! Fragmenten uit andere steden in die periode zijn natuurlijk ook meer dan welkom... van Leeuwarden of Maastricht heb ik bijvoorbeeld helemaal niets, terwijl ik niet denk dat die in de jaren tachtig geen eigen station hadden. Zal de oude FRM's nogeens doorbladeren
Geplaatst 4 april 20187 jr. 52 minuten geleden zei Richard079: van Leeuwarden of Maastricht Omgeving Maastricht jaren '80 en '90 heb ik nog wel wat van, maar geen idee waar ik de cassettes heb.
Geplaatst 5 april 20187 jr. 23 uur geleden zei Tino: Omgeving Maastricht jaren '80 en '90 heb ik nog wel wat van, maar geen idee waar ik de cassettes heb. Wat gaaf Tino ! Vaak geweest, ook in de jaren '80 maar nooit iets ontvangen in Maastricht zelf. Wel kon je daar veel stations uit Belgie ontvangen net van vlak over de grens; Radio Maasvallei of CRM uit Lanaken bijvoorbeeld. Erg benieuwd dus en hoop dat je de bewuste cassette nog ergens kunt vinden. Alvast bedankt !
Geplaatst 5 april 20187 jr. Ik kan me Arcan nog herinneren en volgens mij kon je Luxembourg ook op fm ontvangen in Zuid Limburg.
Geplaatst 5 april 20187 jr. Naar Arcan heb ik veel geluisterd. Ze hadden destijds ook grote sticker-reclame's op de stadsbussen in Maastricht. Ben ook een aantal keer in Bilzen geweest. Ik heb er helaas niks van opgenomen. Ludo Wijnen is trouwens nog steeds actief in Bilzen, nu met de BOO (ook met een frequentie in Lanaken). Van Maasvallei en CRM heb ik wel wat opnames, alsook van RMC uit Maasmechelen. Die komen tzt nog wel voorbij.
Geplaatst 6 april 20187 jr. Zie en hoor helaas nog helemaal geen programma's of dx uit Eindhoven en directe omgeving, wie kan daar verandering in brengen?
Geplaatst 6 april 20187 jr. Ik kan je helaas niet helpen. Ik weet ook niet waar de directe omgeving van Eindhoven stopt voor jouw. Wellicht ken je deze al, anders is het een begin
Geplaatst 6 april 20187 jr. Auteur Als ik weet wat tegenkom uit de stad Eindhoven, dan zet ik het online.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.