Geplaatst 2 april 20187 jr. AVRO-H3-19780109-0900-1000-TomBlom - https://pixeldra.in/u/jZN4sK Uit het archief van Ton van Draanen.
Geplaatst 4 april 20187 jr. Begin 1987 deed de AVRO een 'Dag jaren 70' met oude jingles, oude muziek (toen dus nog niet zo heel oud) en oude fragmenten. Ik ben er dankzij Vincent's Ton van Draanen-koffertje inmiddels wel achter waar al dat materiaal vandaan kwam. Toen de losse minuutjes opgenomen, nu eindelijk de hele uren. Dank Ton en Vincent!
Geplaatst 4 april 20187 jr. 35 minuten geleden zei rauhfaser: Ik ben er dankzij Vincent's Ton van Draanen-koffertje inmiddels wel achter waar al dat materiaal vandaan kwam. Toen de losse minuutjes opgenomen, nu eindelijk de hele uren. Dank Ton en Vincent! Het was wel meer dan een 'koffertje'. Ik heb 2 jaar geleden 2 personenwagens vol banden en cassettes bij Ton van Draanen opgehaald.
Geplaatst 5 april 20187 jr. 14 uur geleden zei pvanklei: Het was wel meer dan een 'koffertje'. Ik heb 2 jaar geleden 2 personenwagens vol banden en cassettes bij Ton van Draanen opgehaald. Dan zijn we er dus nog niet, Vincent.... Des te beter.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.