Geplaatst 29 april 20187 jr. Ik ben wel eens vroeg wakker en zet dan de wekkerradio aan. In het weekend is dat een "crime". Althans dat vind ik. "talenten" van de BNNVARA-Academy vullen dan de zendtijd. En dat 2 ochtenden lang in het weekend. Wat een kleuterklas zeg! Vooral deze meneer. https://www.nporadio1.nl/riza Wat is eigenlijk de bedoeling van de BNNVARA-Academy ?
Geplaatst 29 april 20187 jr. 5 uur geleden zei Juul: Wat een kleuterklas zeg! Vooral deze meneer. https://www.nporadio1.nl/riza Wat is eigenlijk de bedoeling van de BNNVARA-Academy ? Die Riza heb i k ook wel eens gehoord, een soort FunX programma op Radio 1, immers alles moet jong en allochtoon zijn. Jongeren luisteren steeds minder naar de radio, en al helemaal niet naar R 1, dus laten we (de NPO) de programma's zo jong mogelijk klinken, zelfs in de nacht. Zo jagen we de ouderen weg, en houden we niets over. Nog even los van al die hitmuziek tijdens Nieuws en Co enz. Zelfs de presentatoren van R 4 mogen niet te oud zijn. 29 april 20187 jr. bewerkt door ruudam
Geplaatst 29 april 20187 jr. Inderdaad een vreselijk programma, ik kan er werkelijk niet naar luisteren. Het gaat bij die Riza over onderwerpen die werkelijk niemand interesseren. Op zaterdagnacht zit ervoor ene Luc Sarneel tussen 3.00 en 5.00, die is nog een graadje erger. Het programma heet Druktemakers, maar dat wil ik midden in de nacht niet horen. Waar zijn de goede nachtprogramma's zoals AVRO's Nachtdienst, KRO's Niemandsland of TROS Nachtwacht e.d. Of gewoon mooie en goede gesprekken midden in de nacht.
Geplaatst 30 april 20187 jr. Nachtzuster van donderdag op vrijdag en Prem van zondag op maandag, vind ik nog wel interessant om naar te luisteren.
Geplaatst 30 april 20187 jr. De Zes ogen van de Fries en De Wereld van BNN vind ik ook nog wel leuk om naar te luisteren. Rest van de nachten is eigenlijk ronduit drama. Nooit Meer Slapen zit goed in elkaar maar je moet dan wel echt van kunst en cultuur enzo houden. Het programma zelf is op zich niet slecht.
Geplaatst 30 april 20187 jr. 8 uur geleden zei michajans: Nooit Meer Slapen zit goed in elkaar maar je moet dan wel echt van kunst en cultuur enzo houden. Het programma zelf is op zich niet slecht. Een van de laatste vpro-bastions op radio 1, net als het onvolprezen OVT op zondagochtend. Paul
Geplaatst 1 mei 20187 jr. Wel jammer dat het op vrijdag niet door Pieter v.d. Wiel gepresenteerd wordt.
Geplaatst 1 mei 20187 jr. Auteur 1 uur geleden zei thijs5326: Wel jammer dat het op vrijdag niet door Pieter v.d. Wiel gepresenteerd wordt. Inderdaad Thijs.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.