Geplaatst 6 mei 20187 jr. Hallo allen. Hier is weer een zeer fijne Top 40 van alweer 29 jaar geleden. Die van 6 mei 1989, uitgezonden op de vijfde. Lex Harding presenteerde zijn één na laatste Top 40 en zou later dat jaar RTL Veronique gaan starten. De eerste paar minuten ontbreken en de tape start bij nummer 40. Veel fijne platen zoals het zonnige Kokomo van The Beach Boys die op een dag als vandaag helemaal tot z'n recht komt. Verder hits van o.a. The Jacksons (zonder Michael), Clive Griffin, De La Soul met de klapper van de week en The Bangles stonden op nummer 1 en zouden ook de grootste hit van '89 gaan scoren. Verder het prachtige Into Temptation van Crowded House en Simply Red met een cover van If You Don't Know Me By Now. Credits gaan naar de originele uploader. Veel luisterplezier! https://pixeldra.in/u/S27iHe 6 mei 20187 jr. bewerkt door dave76
Geplaatst 6 mei 20187 jr. Bedankt voor het plaatsen. Echt fijn om weer te horen. Vanavond ook aandacht voor deze hitlijst in het programma van extra gold non stop 80's top 40.
Geplaatst 6 mei 20187 jr. Auteur Klopt. Dat programma komt me ergens heeeel bekend voor 6 mei 20187 jr. bewerkt door dave76
Geplaatst 6 mei 20187 jr. Vorig jaar toen plaatste je deze top 40 ook. Maar toen ben ik er na een tijdje gestopt naar te luisteren, omdat het leek op een bandje met alle liedjes van de top 40 achter elkaar. Maar nu schreef je dat het precies bij nummer 40 begon, en toen dacht ik van oja. Lex draaide de zakkers altijd achter elkaar non stop, dus kan ik toch nog verder luisteren naar die mooie uitzending. Bedankt voor het delen, en ik hoop dat je weer een keer weer zo'n collage gaat maken met steeds diverse uitzendingen gaat maken. Zoals je eerst ook deed, totdat je schijf was gecrasht. Fijne avond
Geplaatst 7 mei 20187 jr. Auteur Ik heb meer dan 300 afleveringen en daar heb ik deze club ook voor gestart. Alles komt in de loop van de tijd voorbij en er is genoeg. Hiervoor dank ik voornamelijk Evert Stolman, Vincent en een paar andere leden.
Geplaatst 7 mei 20187 jr. Ok ik wacht in spanning af. Toen je een jaar geleden bijna iedere dag wat online zette downloade ze ik ook iedere keer, en speelde ze af in de auto. Ik vond ze prachtig, die top 40's met lex en erik. Ook waren er jaaroverzichten bij. ik ben helaas al die dingen kwijt, en de linkjes werken ook helaas niet meer. Wel fijn dat je ze er weer opzet. Fijne dag.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.