Geplaatst 1 juni 20187 jr. Dit zijn volgens mij de laatste 45 minuten van de uitzending (17.15-18.00 uur)
Geplaatst 1 juni 20187 jr. Auteur zou goed kunnen, ik heb deze nog nooit geluisterd dus ook niet gecontroleerd.
Geplaatst 1 juni 20187 jr. 2 uur geleden zei Martin1968: Op het eind zegt Ferry ,,na vijf uur de NOS''. Gezien de tijd van het jaar (en het jaar zelf) is dit ten tijde van de Olympische Spelen. H3 had op dit datum inderdaad van 17.00 tot 03.00 uur Olympische Spelen uitgezonden door de NOS. Bron: de gidsen van Vincent. Edwin
Geplaatst 1 juni 20187 jr. 27 minuten geleden zei rauhfaser: Gezien de tijd van het jaar (en het jaar zelf) is dit ten tijde van de Olympische Spelen. H3 had op dit datum inderdaad van 17.00 tot 03.00 uur Olympische Spelen uitgezonden door de NOS. Bron: de gidsen van Vincent. Edwin Dank Edwin. Ik heb dit programma al jaren en de uitzendtijd was dus correct weergegeven.
Geplaatst 2 juni 20187 jr. 16 uur geleden zei Martin1968: Dank Edwin. Ik heb dit programma al jaren en de uitzendtijd was dus correct weergegeven. De Europarade werd toen van 15.00 tot 17.00 uur uitgezonden, voorafgegaan door één uurtje (ipv 2) Polderpopparade.
Geplaatst 2 juni 20187 jr. 53 minuten geleden zei Tino: Één uur Polderpopparade is meer dan genoeg. Je spreekt voor jezelf
Geplaatst 2 juni 20187 jr. Bij Ratel van KRO zeiden ze altijd "en velen met mij". Overigens vond ik de Polderpopparade best leuk om te horen, ook al is het niet mijn favoriete repertoire.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.