Geplaatst 6 juli 20187 jr. VOO-TV-19870916-AdamCurry-SimoneWalraven-CountdownTV Opname uit het archief van Ton van Draanen.
Geplaatst 6 juli 20187 jr. Is dit de laatste met Adam waarin René Froger en zijn Patries hem toezingen en waarin hij van opvolgster Simone Walraven een Countdown gitaar krijgt?
Geplaatst 6 juli 20187 jr. Nee dat was in oktober, de woensdag voor de laatste Curry en Van inkel 6 juli 20187 jr. bewerkt door jarno1973
Geplaatst 6 juli 20187 jr. Dank voor de info. In het programma 10 Jaar Countdown is een fragmentje te zien hiervan.
Geplaatst 6 juli 20187 jr. Verbaast me, ik geloof dat Ton van Draanen zowat elk eerste en laatste programma van een DJ in bezit heeft. 44 minuten geleden zei jarno1973: Nee dat was in oktober, de woensdag voor de laatste Curry en Van inkel In mijn herinnering was het de woensdag ná de laatste Curry & Van Inkel. 's morgens was hij nog te gast in Kletskop, 's middags vertrok het vliegtuig. De dag ervoor deed hij nog een drive-inn show in Zaal Dijk in Lemele. Moneymaker tot de laatste minuut.
Geplaatst 7 juli 20187 jr. Ja klopt, Countdown was inderdaad het laatste wad Adam deed voordat hij naar Amerika ging. Het was The Final Countdown. Wat gaat de tijd snel, bijna alweer 31 jaar geleden.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.