Geplaatst 15 juli 20187 jr. Dankjewel, Martin. Ik zit hier weer met verbazing naar te luisteren. Joop de Roo (VARA/NOS, geloof ik) ontvangt Tony Berk en vervolgens Rob Out, kort voordat de bijl van "Harry" (van Doorn) valt. Op Hilversum III. Voor jongere luisteraars die de geluidskwaliteit dubieus vinden: zo klonken alle zenders indertijd 's avonds op de AM. En bovendien is dit, zo te horen, een meersporenband waar op de sporen 2 en 4 nog meer op staat, achterstevoren en op een andere snelheid. Ik zal verder niet ingaan op wie ik het sympathiekst vind overkomen, Tony B. of Rob O. Interessant bandje, dit.
Geplaatst 15 juli 20187 jr. Ik hoor als presentator mijn radio held Kees Buurman - †. ( de uitvinder van o.a. "Het Oog en Radio Tour" "de Paul Meijer show en eerder de fameuze van Dam tot Dam loop………) .Niet Joop, die presenteerde nooit. Als ik Kees later wel tegenkwam toen ik ingeburgerd was was z'n begroeting steevast ";Hé ouwe piraat". Van hem kon ik dat hebben. https://nl.wikipedia.org/wiki/Kees_Buurman_(radiomaker) Grappig trouwens om te horen dat Tony Berk het maar steeds heeft over "Ik en m'n Noordzee collega's'. Wel een beetje een "mannetje", die Berk. Morgen ga ik even verder luisteren. 15 juli 20187 jr. bewerkt door Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.