Geplaatst 21 juli 20187 jr. Da's een leuke opname, Martin! Als je op deze webpagina http://www.meijering.info/RniRSL/rnirsl.html wat naar beneden scrolt en dan op de foto van Tony Allan klikt, kun je een korte video-impressie van dat programma zien. Gefilmd door Bart Serlie
Geplaatst 21 juli 20187 jr. Auteur Ha die Ben - da's geweldig om te lezen - weet je vaak op je site geweest ben vroeger - leuk dat Bart dat heeft gedaan - ga ik bekijken En ja ... m'n server loopt nu voor het 15e jaar - lang volgehouden. Groetje, Martin
Geplaatst 12 augustus 20187 jr. uh Ben mijn bloedsbroeder piraat Martinja aka Tom van Dauven is onverslaanbaar. Zelfs als ie doodziek in zijn kajuit ligt te kreunen gaat die Golden Radio server nog piratenradio programs rondspuiten en blazen Dit jaar lijkt het wel of daar alle zeezenders parkeren en uitzenden vanaf die server Dat stopt maar als die ouwe ziekelijke piraat de pijp uit is Waarde broeder de groeten van uw verwarde kapersvriend de ouwe zeerover de andere ziekelijke van het clubje Het ga je goed ik heb huh gesproken..de zeerover
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.