Geplaatst 31 juli 20187 jr. Veronica-19710428-1605-1655-RobOutVeronica-19710428-1700-1800-RobOut-studio
Geplaatst 3 augustus 20187 jr. Vreemd, op mijn opname staat Fop Out tussen Roosevelt & Ira lee - Tony Joe White en Man without a heart - Hollies. Rob
Geplaatst 3 augustus 20187 jr. Dag Rob, Welnu, hier is een kopie van de master. Ik heb de gegevens destijds overgenomen van de banddoos. Dus wellicht is de volgorde niet juist. Ik zou zeggen, "maak het even nu wel goed"……..(dank je wel ) https://pixeldra.in/u/nacugv top 10 overzicht it don't come easy - ringo starr (alarmschijf) item fop out -( röntgen foto van huis) callowlavita - raymond frogatt cry me - janis joplin one .....over the line - brewer and shipley brown sugar - stones ............................................ ............................................ ........................................... ............................................ rosevelt iron lee - tony joe white item fop out a man without a heart - hollies bridge over troubled water - aretha franklin in a ga da da vi da - iron butterfly good book - melanie put your hand in the hand - ocean
Geplaatst 5 augustus 20187 jr. Juul, Ik begrijp het niet. Na It don't come easy is er op jouw master geen fop out, terwijl je die wel noemt in jouw laatste post en in de screendump van Filemaker. Na Roosevelt & Ira Lee is er inderdaad wel fop out. Hoe zit het nou? Rob
Geplaatst 5 augustus 20187 jr. 38 minuten geleden zei RobMesander: Juul, Ik begrijp het niet. Na It don't come easy is er op jouw master geen fop out, terwijl je die wel noemt in jouw laatste post en in de screendump van Filemaker. Na Roosevelt & Ira Lee is er inderdaad wel fop out. Hoe zit het nou? Rob Dag Rob, Ik heb de band zoals ik schreef niet afgeluisterd. ( geen fan van Rob Out en al helemaal niet van Fop Out ). Antwoord op jou vraag, "het zit zoals het op de band staat." Dus dat is de "waarheid". Dan is de opsomming in de dBase niet correct. ( overgenomen van de doos die Ad jaren terug beschreven heeft). Dus als jij een goede volgorde maakt zijn we d'r uit. Dank vast. Juul
Geplaatst 5 augustus 20187 jr. Juul, Dit is de inhoud. Rob 16.00 HE'S GONNA STEP ON YOU AGAIN - JOHN KONGOS RAINBOW CHASER - NIRVANA ANARCHY ROCK - WEATHERMEN ACAPULCO GOLD - MASON & DIXON TIMOTHY - BUOYS HURDY GURDY MAN - DONOVAN DON'T WORRY IF THERE'S A HELL BELOW - CURTIS MAYFIELD POETAS ANDALUCES - AQUAVIVA fop out rontgenfoto van huis maken TIP TOE THRU THE TULIPS - TINY TIM LOWDOWN - CHICAGO PATCH IT UP - ELVIS PRESLEY nieuwe jingles 1 mei I'LL MEET YOU HALFWAY - PARTRIDGE FAMILY 17.00 overzicht top 10 1. MOZART SYMPHONY 40 - WALDO DE LOS RIOS IT DON'T COME EASY - RINGO STARR alarmschijf CALLOW LA VITA - RAYMOND FROGGATT CRY BABY - JANIS JOPLIN ONE TOKE OVER THE LINE - BREWER & SHIPLEY BROWN SUGAR - ROLLING STONES ROOSEVELT AND IRA LEE - TONY JOE WHITE fop out MAN WITHOUT A HEART - HOLLIES BRIDGE OVER TROUBLED WATER - ARETHA FRANKLIN IN A GADDA DA VIDA - IRON BUTTERFLY THE GOOD BOOK - MELANIE PUT YOUR HAND IN THE HAND - OCEAN 18.00
Geplaatst 5 juli 20196 jr. Veronica-19710428-1700-1800-RobOut-studio Mag iemand deze Studioopname van Rob Out nog een keer online zetten? Van Harte bedankt!
Geplaatst 5 juli 20196 jr. 5 uur geleden zei Lothar Latte: Veronica-19710428-1700-1800-RobOut-studio Mag iemand deze Studioopname van Rob Out nog een keer online zetten? Van Harte bedankt! https://pixeldrain.com/u/3vtHlQ5L Radio Veronica - 1971-04-28 1600-1700 - Rob Out.mp3https://pixeldrain.com/u/Eo194rs4 Radio Veronica - 1971-04-28 1700-1800 - Rob Out Show.mp3
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.