Spring naar bijdragen

Radio Atlantis 312 26-05-1974 Dave Rogers 18.00-19.00


Robin Westhof

Aanbevolen berichten

Op 11 augustus was het laatste programma van Peter van Dam te horen op Atlantis. De allereerste drive in show van Atlantis vindt plaats die week. Onlangs liet Bert Bennett nog weten dat die drive in show iets enorms was. Er was zoveel volk dat ze er bijna niet geraakten. Zoveel volk heeft hij nooit meer gezien voor een drive-in show.

Leuk toch die 1800 voet banden op 4.75 cm/s.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei bert ree:

De allereerste drive in show van Atlantis vindt plaats die week. Onlangs liet Bert Bennett nog weten dat die drive in show iets enorms was. Er was zoveel volk dat ze er bijna niet geraakten. Zoveel volk heeft hij nooit meer gezien voor een drive-in show.

 

Bij de drive-in shows van Radio Mi Amigo een jaar later was er ook ontzettend veel volk op de been.

 

Joop Verhoof vertelde erover in een interview met Han Avot van dagblad het Binnnenhof.

 

" Dat wij in België zo enorm populair zijn komt voornamelijk doordat ze daar geen alternatief hebben.

De BRT doet bijna niets aan popmuziek en sedert Radio Luxemburg ten behoeve van de Duitse Marken de Nederlandstalige uitzendingen vrijwel heeft beëindigd hebben we geen enkele concurrentie meer."

 

"Dat is vooral bij de drive-in shows te merken.

Dat is een compleet gekkenhuis.

Onze eerste drive-in show trok maar liefst tienduizend man. Niet te geloven. Er konden in die zaal maar zo'n vierduizend man, maar buiten stonden nog zesduizend Belgen te wachten.

Toen hebben we derhaast buiten ook een formatie opgesteld, zodat ze een soort openlucht drive-in kregen.

In België zijn we complete sterren . Niets in Nederland kun je daar mee vergelijken. Ja misschien de hysterie indertijd met de Beatles en zo.

Je moet het werkelijk meemaken, anders geloof je het niet. Die lui zijn volslagen gek als wij komen. Maar het is wel mooi,dat wel"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-9-2018 om 03:18 zei bert ree:

Op 11 augustus was het laatste programma van Peter van Dam te horen op Atlantis. De allereerste drive in show van Atlantis vindt plaats die week. Onlangs liet Bert Bennett nog weten dat die drive in show iets enorms was. Er was zoveel volk dat ze er bijna niet geraakten. Zoveel volk heeft hij nooit meer gezien voor een drive-in show.

Leuk toch die 1800 voet banden op 4.75 cm/s.

Ik ben ooit eens naar zo een Atlantis Drive Show geweest. Maar ik was eigenlijk veel te vroeg aangekomen op de plek (Eeklo als ik goed voor heb ?) waar het zou plaats vinden. Maar ik moest gebruiken maken van het openbaar vervoer. En er staat me iets bij van dat de laatste Bus om 20 u terug ging naar huis en de Drive Show begon pas rond 20:30 u of zo ? nou dan weet je wel waarom ik niet gebleven ben.

bewerkt door Gast
Aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6380
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    DB96
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.