Geplaatst 6 oktober 20187 jr. Ik ben op zoek naar opnames van de RadioDay 2008: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Heeft iemand deze 3 files voor mij? De links werken namelijk niet meer op de site.
Geplaatst 6 oktober 20187 jr. Ik zoek verder, moet ze wel ergens hebben. Vond inmiddels wel RockArt 31-08-2008 Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 oktober 20187 jr. Deze bedoel je waarschijnlijk: "RadioDay2008-Caroline70s-Part2.mp3" Your file URL: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren "RadioDay2008-Caroline70s-Part1.mp3" Your file URL: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren "RadioDay2008-RadioWaddenzee.mp3" Your file URL: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren "RadioDay2008-CarolineNL-Part2.mp3" Your file URL: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren "RadioDay2008-CarolineNL-Part1.mp3" Your file URL: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 oktober 20187 jr. Dankjewel Bert. Bijna alle RadioDay opnames staan natuurlijk allen in onze archief, Maar ik was een beetje te laat. Groeten Martin
Geplaatst 8 oktober 20187 jr. Hier is dan het interview met Adriaan: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Groeten Martin
Geplaatst 8 oktober 20187 jr. 6 uur geleden zei MvdVen: Hier is dan het interview met Adriaan: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Groeten Martin Wijlen Luc de Groot verzorgde het interview met Adriaan
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.