Geplaatst 29 oktober 20187 jr. Hallo, Heeft iemand van jullie gistermiddag de TROS donderdag-special van Extra Gold toevallig opgenomen? Groeten, Arnold Bosman.
Geplaatst 29 oktober 20187 jr. Ja, ik heb hem opgenomen en hij staat inmiddels op Mixcloud. Ik zal de link naar je sturen, Arnold.
Geplaatst 29 oktober 20187 jr. 17 minuten geleden zei RVA444: Ja, ik heb hem opgenomen en hij staat inmiddels op Mixcloud. Ik zal de link naar je sturen, Arnold. Zo kunnen anderen er ook van genieten! 29 oktober 20187 jr. bewerkt door PowerMusic
Geplaatst 29 oktober 20187 jr. Ik wist niet of ik die link mocht plaatsen. Heb bij de eerste post die ik plaatste direct kennis gemaakt met de Radiotrefpunt webmaster. Had te goeder trouw een technische vraag gesteld, maar daar was een ander forum voor. Kreeg een maand proeftijd aan mijn broek dus hopelijk zul je begrijpen dat ik uiterst voorzichtig ben geworden om herhaling te voorkomen.
Geplaatst 29 oktober 20187 jr. 2 minuten geleden zei RVA444: Ik wist niet of ik die link mocht plaatsen. Heb bij de eerste post die ik plaatste direct kennis gemaakt met de Radiotrefpunt webmaster. Had te goeder trouw een technische vraag gesteld, maar daar was een ander forum voor. Kreeg een maand proeftijd aan mijn broek dus hopelijk zul je begrijpen dat ik uiterst voorzichtig ben geworden om herhaling te voorkomen. uh! er worden zoveel Mixcloud links op dit forum geplaatst. Nu weet ik niet wat dat voor onderwerp het precies was wat je bij je eerste post plaatste maar dit soort dingen kun je volgens mij gewoon plaatsen. Mocht het anders zijn dan hoor ik dat wel weer.
Geplaatst 29 oktober 20187 jr. Hier het MP3-tje voor de liefhebber: https://pixeldra.in/u/2H5vLf Credits to RVA444 + PowerMusic
Geplaatst 29 oktober 20187 jr. 1 uur geleden zei Omnivoor: Hier het MP3-tje voor de liefhebber: https://pixeldra.in/u/2H5vLf Credits to RVA444 + PowerMusic Dank.
Geplaatst 30 oktober 20187 jr. Auteur Bedankt Omnivoor, In die special is een fragment te horen uit de TROS Top 50 uit maart 1981, heeft iemand die bewuste uitzending compleet in zijn/haar archief? Gr. Arnold. 30 oktober 20187 jr. bewerkt door Bosmeester
Geplaatst 30 oktober 20187 jr. 13 uur geleden zei Bosmeester: Bedankt Omnivoor, In die special is een fragment te horen uit de TROS Top 50 uit maart 1981, heft iemand die bewuste uitzending compleet in zijn/haar archief? Gr. Arnold. Daar ben ik ook wel geïnteresseerd in. De uitzending van 19-8-1982 die vandaag gepost is, is ook nog niet eerder opgedoken volgens mij.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.