Geplaatst 4 januari 20196 jr. Dag mede-liefhebbers, Hierbij de eerste Nederlandse Top 40 op QMusic, 04-01-2019 van 14.00 tot 18.00, in één file zonder de reclame. Dan hou je 3,5 uur schoon aan de haak over. Met daarin uiteraard nieuwe jingles, de bekendmaking van de QMusic Alarmschijf en nieuwe presentator Domien Verschuuren. Klinkt erg goed, een betere en meer betrokken presentator dan Ivo van Breukelen als je het mij vraagt. De naamsponsor Mediamarkt is ook verdwenen, dat geeft de lijst meteen meer een premium-gevoel. Helaas is er ook een hoop nostalgische vormgeving verdwenen. Zo is er nauwelijks nog wat te horen van Blue Tango en de Starlette tune hoorde ik ook niet meer. Ook geen vormgeving voor de Klapper van de Week en de Alarmschijf jingle heeft helaas niet meer het kenmerkende geluid van de "moog", die sinds halverwege jaren 80 gebruikt werd. Wennen dus, maar het is dan ook 2019, laat die vernieuwingen maar komen. Ik kijk alweer uit naar volgende week, erg leuk dit. De Stack-map: https://pieterdecker-2.stackstorage.com/s/QRxzxWH9MAZLIxv. Er zit geen tijdslimiet op, dus je hieft niet te haasten. Ik zal daar de komende edities ook in uploaden, maar dan als losse uren. Vandaag was ook de start van de 538Top50, die zal ik ook snel posten op dit forum. Enjoy! 4 januari 20196 jr. bewerkt door pieterdecker
Geplaatst 11 januari 20196 jr. Auteur Over een minuut of 20 staat die van deze week ook in dezelfde map!
Geplaatst 11 januari 20196 jr. Auteur Geen probleem, ik heb gewoon een programmaatje lopen op vrijdagmiddag, dus ik ga ze elke week in deze map plaatsen. Gaat als het goed is automatisch vanaf volgende week.
Geplaatst 11 januari 20196 jr. Ook leuk dat je die van Joep had gedaan van.zaterdag. Het is alleen wel stil na 1.40, als davina Michelle begint te zingen, dat ze over alles kon praten van alles 11 januari 20196 jr. bewerkt door jarno1973
Geplaatst 13 januari 20196 jr. Auteur Op 11-1-2019 om 20:50 zei jarno1973: Ook leuk dat je die van Joep had gedaan van.zaterdag. Het is alleen wel stil na 1.40, als davina Michelle begint te zingen, dat ze over alles kon praten van alles Bedoel je in die Top 40 van Joep?
Geplaatst 13 januari 20196 jr. Nee, die van vrijdag, de nieuwe . Als het liedje begint dan is het ineens stil. Bij 1.40 en dat blijft zo bij mij. 13 januari 20196 jr. bewerkt door jarno1973
Geplaatst 15 januari 20196 jr. Auteur Dat is vreemd. Ik heb hem nu opnieuw geupload en nu lijkt ie het wel te doen!
Geplaatst 15 januari 20196 jr. Ja hoor. Zo is die goed. Je hoorde het aan.het begin. Dat haperde, en opeens was het stil. Echt bedankt dat je die uitzendingen op de site zet.
Geplaatst 15 januari 20196 jr. ...héél hartelijk bedankt voor het herladen van deze audio, ik ben deze nu al aan het afluisteren. Hartelijke groeten van Nico uit Gouda. :-)
Geplaatst 15 januari 20196 jr. Auteur De Top 40 van zaterdag werd gepresenteerd door Martijn Kolkman en die heb ik er nu ook bijgezet, zonder reclame! Die van Domien is nu ook reclamevrij, die heb ik opnieuw geupload. 15 januari 20196 jr. bewerkt door pieterdecker
Geplaatst 15 januari 20196 jr. 6 uur geleden zei Q_1_2_3_4_5_6: ...héél hartelijk bedankt voor het herladen van deze audio, ik ben deze nu al aan het afluisteren. Hartelijke groeten van Nico uit Gouda. :-) "Welkom terug", Nico uit Gouda....
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.