Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Eerste Top 40 op QMusic 04-01-2019

Featured Replies

Geplaatst

Dag mede-liefhebbers,

Hierbij de eerste Nederlandse Top 40 op QMusic, 04-01-2019 van 14.00 tot 18.00, in één file zonder de reclame. Dan hou je 3,5 uur schoon aan de haak over. 

Met daarin uiteraard nieuwe jingles, de bekendmaking van de QMusic Alarmschijf en nieuwe presentator Domien Verschuuren. Klinkt erg goed, een betere en meer betrokken presentator dan Ivo van Breukelen als je het mij vraagt. 

De naamsponsor Mediamarkt is ook verdwenen, dat geeft de lijst meteen meer een premium-gevoel. 

Helaas is er ook een hoop nostalgische vormgeving verdwenen. Zo is er nauwelijks nog wat te horen van Blue Tango en de Starlette tune hoorde ik ook niet meer. Ook geen vormgeving voor de Klapper van de Week en de Alarmschijf jingle heeft helaas niet meer het kenmerkende geluid van de "moog", die sinds halverwege jaren 80 gebruikt werd. 

Wennen dus, maar het is dan ook 2019, laat die vernieuwingen maar komen. Ik kijk alweer uit naar volgende week, erg leuk dit. 

De Stack-map: https://pieterdecker-2.stackstorage.com/s/QRxzxWH9MAZLIxv. Er zit geen tijdslimiet op, dus je hieft niet te haasten. 

Ik zal daar de komende edities ook in uploaden, maar dan als losse uren. 

Vandaag was ook de start van de 538Top50, die zal ik ook snel posten op dit forum. Enjoy! 

Top40 Qmusic.png

bewerkt door pieterdecker

Geplaatst
  • Auteur

Geen probleem, ik heb gewoon een programmaatje lopen op vrijdagmiddag, dus ik ga ze elke week in deze map plaatsen. Gaat als het goed is automatisch vanaf volgende week. 

Geplaatst

Ook leuk dat je die van Joep had gedaan van.zaterdag.

Het is alleen wel stil na 1.40, als davina Michelle begint te zingen, dat ze over alles kon praten van alles

bewerkt door jarno1973

Geplaatst
  • Auteur
Op 11-1-2019 om 20:50 zei jarno1973:

Ook leuk dat je die van Joep had gedaan van.zaterdag.

Het is alleen wel stil na 1.40, als davina Michelle begint te zingen, dat ze over alles kon praten van alles

Bedoel je in die Top 40 van Joep? 

Geplaatst

Nee, die van vrijdag, de nieuwe . Als het liedje begint dan is het ineens stil.  Bij 1.40 en dat blijft zo bij mij.

bewerkt door jarno1973

Geplaatst

Ja hoor. Zo is die goed.

Je hoorde het aan.het begin. Dat haperde, en opeens was het stil.

Echt bedankt dat je die uitzendingen op de site zet.

Geplaatst
  • Auteur

De Top 40 van zaterdag werd gepresenteerd door Martijn Kolkman en die heb ik er nu ook bijgezet, zonder reclame! Die van Domien is nu ook reclamevrij, die heb ik opnieuw geupload. 

bewerkt door pieterdecker

Geplaatst
6 uur geleden zei Q_1_2_3_4_5_6:

...héél hartelijk bedankt voor het herladen van deze audio, ik ben deze nu al aan het afluisteren.

Hartelijke groeten van Nico uit Gouda. :-)

"Welkom terug", Nico uit Gouda....

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.