Spring naar bijdragen
  • 0

Kan website niet meer openen


Danny G

Vraag

Hoi beste forumgenoten,

 

Vandaag wou ik na ongeveer een goeie week weer eens wat gaan lezen en downloaden op het "zeezender" en "radio Veronica" forum.

Nu blijkt echter dat mijn computer de betreffende links niet meer openen kan. Namelijk:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

 

Nu moet ik wel voor alle duidelijkheid er onmiddellijk bij vermelden dat ik hiervoor nog een oude computer gebruik werkende met XP en een even nostalgische versie V30 van Firefox. Ik gebruik deze computer en oude windows versie echter doelbewust omdat ik hiermede heel vlot mijn downloads kan doen, meerdere gelijktijdig en alles heel overzichtelijk en snel blijkt te gaan. Met recentere versies van hardware of/en software heb ik dan wel problemen. Met andere browsers werkt het downloaden dan weer wel toch met een armtierige downloadsnelheid van pakweg een 300 Kb/s en dit dan met max 1 download te gelijk. Met mijn hedendaagse computer lukt het wel de site te openen toch ook hier is het downloaden een ramp. Zeer traag en 1 download te gelijk, vandaar nogmaals de reden dat ik mijn oude XP computer hiervoor blijf gebruiken. 

 

Mijn vraag hieromtrent : zijn er op niveau van server zaken veranderd die ik eventueel hier kan omzeilen om zo alsnog verder te kunnen blijven werken met XP ?

 

met beste groet,

Danny G.

Link naar opmerking

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Rob,

 

Dank voor de tip.

 

Het is inderdaad de laatste versie die nog werkt met de oude windows XP. Ik ben er ondertussen echter uit denk ik. Nog wat aan het “testen” hier.

Vanaf V35 (die ik hier zo direct op mijn computer staan had) werkt het ondertussen weer probleemloos. Toch het plaatje is hier spijtig genoeg niet zo eenvoudig. Ik download namelijk ook o.a. van blogspots en andere sites die zaken zoals bijvoorbeeld zippyshare gebruiken. Indien in nu echter een recentere versie dan V30 gebruik krijg ik niks anders dan ... ahum, ahum, onkuise links, foto’s en filmpjes binnen (U begrijpt me wel denk ik) en is downloaden onmogelijk geworden. Het gebruik van meerdere AdBlockers hierbij helpt niet. Ook met andere browser gelijkaardige problematiek. Maximum één download tegelijk, of zeer traag (aan pakweg 30 kB/s ) of andere probleempjes doemen dan op. Zo wie zo eigenaardig dat met een oude V30 alles, uitgezonderd nu dus radiotrefpunt, perfect werkt zonder ongewenste rommel te krijgen, met volledige bandbreedte en meerdere downloads tegelijk mogelijk. Met recentere versies van welke browser dan ook en met een recentere versie van windows gaat het echter de mist in ! ! Lijkt wel omgekeerde logica !

Momenteel heb ik de computer zo geconfigureerd dat ik zowel V30 als V35 draaien heb. V35 voor radiotrefpunt en V30 al het andere. De toekomst zal uitwijzen of dat gaat blijven lukken.

 

Nog van harte dank verder voor je goede tip en nog een fijne dag,

Met groet,

Danny G.

Link naar opmerking
  • 0

Nou, gewoon even ter inlichting, sinds ik de vermelde problemen ondervond gebruikte ik een recentere versie van firefox om radiotrefpunt te bezoeken. Nu voor de leute gewoon terug even geprobeerd met de voorheen in gebruik zijnde V30 van firefox . En wat blijkt nu : deze doet het ook alweer in combinatie met radiotrefpunt. Toch weer leuk he :) . Zomaar vanzelf in orde gekomen !?

Link naar opmerking

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.