Geplaatst 24 april 20196 jr. De ITU coordineert en geeft deze orgenisatie de kortegolf vergunningen uit? En hoe zijn de kansen om een vergunning binnen te halen? Lijkt me eens leuk toe om met lpam op de kortegolf te expirementeren 24 april 20196 jr. bewerkt door andre ph5c
Geplaatst 24 april 20196 jr. De vraag is wel eens bij het AT gekomen. Als jij de coördinatie kosten wilt dragen, zouden ze het willen doen. Maar ze zagen er in het geheel van af, te veel werk. Ik weet niet hoe het AT nu tegen zo een vraag aan zou kijken. Theo
Geplaatst 24 april 20196 jr. Tja, volgens mij hebben we zelfs nog rechten op de LG, 171 kHz, en ook daarvan weet ik niet hoe ze er tegenaan kijken. Wat de korte golf betreft: Hoe zou het zitten met de RNW frequenties?? Rob V.
Geplaatst 25 april 20196 jr. RNW heeft geen frequenties, dat werd elk half jaar in speciale internationale conferenties vastgelegd. Dus dat is vervallen. Die KG internationale conferenties waren vooral tussen de stations, en niet administraties, je zou het dus zelf kunnen doen, zoals RNW dat vroeger ook deed. Daarom hoefden ze maar heel weinig toezichtkosten te betalen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.