Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (ā‹®) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Outlaw 41

Featured Replies

Geplaatst

Is er toevallig iemand die de wekelijkse uitzending van de Outlaw 41 (KINKFM) hier zou willen plaatsen naar analogie wat Pieter doet met de Top 40?

Alvast dank hiervoor!

Geplaatst

Ik ga niet voor mijn lol naar die schreeuwende Jasper Leijdens luisteren met zijn eeuwige zelfverheerlijking. Dus dit is een mooi klusje voor iemand anders. šŸ˜‰Ā 

Geplaatst
  • Auteur

Hahaha.....gaat me voornamelijk om de muziek, Pieter.....Jasper neem ik op de koop toeĀ šŸ˜‰

Geplaatst

Ik neem het in ieder geval op met een streamrecorder en knip het dan in Audacity. Daar krijg je na een paar keer handigheid in en dan is het wekelijks een ā€œklusjeā€ van 10 minuten.Ā 

Ā 

Geplaatst
  • Auteur

Dank voor de reacties en tips.....

Ik wil de uitzending graag beluisteren terwijl ik naar m'n werk fiets....zonder dat ik via de telefoon aan het streamen ben.....

Vandaar m'n vraag om een MP3'tje....Dank PowerMusic voor t beschikbaar stellen van week 18....kun je mij eventueel uitleggen hoe je deze rechtstreeks van de KINK-site kunt download.....val ik er verder niemand meer mee lastig ;).......

Geplaatst
33 minutes ago, henkjan2016 said:

Spotify kent een downloadfunctie. Voor gebruik offline halen, data uit en gaan šŸ™‚

Ā 

Staan op Spotify uitzendingen dan?

Geplaatst
2 uur geleden zei arno:

Dank voor de reacties en tips.....

Ik wil de uitzending graag beluisteren terwijl ik naar m'n werk fiets....zonder dat ik via de telefoon aan het streamen ben.....

Vandaar m'n vraag om een MP3'tje....Dank PowerMusic voor t beschikbaar stellen van week 18....kun je mij eventueel uitleggen hoe je deze rechtstreeks van de KINK-site kunt download.....val ik er verder niemand meer mee lastig ;).......

De beste methode om deze podcasts te kunnen downloaden kun je deĀ 'Video Downloadhelper' installeren opĀ de browser van Google Chrome ofĀ  Firefox. Als je de podcast vervolgens afspeelt via Google Chrome of Firefox kun je via het icoontje op je browser van deĀ Video Downloadhelper deze podcasts downloaden.

Hier kun je de downloadpagina van de Video downloadhelper voor de Firefox-browserĀ vindenĀ https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/video-downloadhelper/.en hier voor de Google Chrome browser :Ā https://chrome.google.com/webstore/detail/video-downloadhelper/lmjnegcaeklhafolokijcfjliaokphfk.

Ā 

Gr, Melle

Ā 

Ā 

Geplaatst
  • Auteur

Dank voor de tip, Melle! Video DownloadHelper inmiddels geĆÆnstalleerd....

@HenkJan....ik heb geen premiumaccount voor Spotify en dan is downloaden volgens mij niet mogelijk....maar toch dank voor t meedenken!

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.