Geplaatst 5 augustus 20196 jr. Radioliefhebbers, Ik meen me te herinneren dat dit de laatste maand is dat het 192 museum in Nijkerk open is. Maar kan er weinig over vinden, wellicht kijk ik niet goed. Maar wat zijn de openingstijden? Is er een website met info? Dit is wel de maand dat ik er nog langs wel, vandaar.... Alvast dank voor replies, Grts Eric
Geplaatst 5 augustus 20196 jr. 30 augustus is het voor het laatst open staat er op de website van de Stichting Norderney. Rieni L
Geplaatst 6 augustus 20196 jr. Auteur Bedankt voor de info. Maar, ik zie nergens openingstijden. Uiteindelijk via Google haal ik dit staatje tevoorschijn: Openingstijden: maandag Gesloten dinsdag Gesloten woensdag Gesloten donderdag Gesloten vrijdag 11:00–17:00 zaterdag 11:00–17:00 zondag Gesloten Toch wel belangrijk, anders sta je nog voor de sluiting voor een gesloten deur. 6 augustus 20196 jr. bewerkt door Eric
Geplaatst 6 augustus 20196 jr. Openingstijden: vrijdag 11:00–17:00 zaterdag 11:00–17:00 Niet zo ingewikkeld toch
Geplaatst 20 augustus 20196 jr. Auteur Het was meer dan de moeite waard. Mooi opgezet. Leuk gesprek gehad met de beheerder. Jammer (maar wel begrijpelijk) dat dit nu stopt Grts Eric
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.