Geplaatst 28 augustus 20196 jr. Zat in m'n archief. Gooi ik nu weg maar eerst even hier dus maar. Ik heb het niet afgeluisterd dus van de inhoud weet ik niks. https://we.tl/t-03ZvjC1hhj
Geplaatst 29 augustus 20196 jr. 12 uur geleden zei Juul: Zat in m'n archief. Gooi ik nu weg maar eerst even hier dus maar. Ik heb het niet afgeluisterd dus van de inhoud weet ik niks. https://we.tl/t-03ZvjC1hhj Juul, Ik snap dat je van deze 'ballast' af wilt. Je hebt de zeezenderperiode van Radio Monique niet bewust meegemaakt. Het zegt je dus niet veel. Het zegt mij daarentegen héél veel, omdat ik vanaf het moment van oprichting er bij betrokken was met de betalingen, bevoorradingen, discjockey's selecteren etc. Je oud -collega Willem van Kooten nam het roer over nadat het eerste jaar financieel niet voldeed. De financier trok zich namelijk terug. Het was een zakelijk project, geen idealisme,zoals bij Radio Delmare .Vergelijkbaar dus met Veronica. Er moest geld verdiend worden. Ik bewaar het album tot aan mijn dood. Ben ook nog geïnterviewd over de boottochten. Staat op kant B, track 2. Salut Leendert
Geplaatst 29 augustus 20196 jr. 1 uur geleden zei mart538: Leendert ,je zal toch wel de lp uitvoering hebben? Mart, ik heb inderdaad de LP. Ik ging er van uit dat Juul deze ook had, maar het blijkt om een 'audio MB 'vreter' te gaan. Juul heeft dus NIET de LP. Ik heb dat niet goed ingeschat. Salut Leendert
Geplaatst 29 augustus 20196 jr. Auteur Ik heb inderdaad de LP niet. Maar wat bedoel je met een audio MB vreter ?
Geplaatst 29 augustus 20196 jr. 1 uur geleden zei Juul: Maar wat bedoel je met een audio MB vreter ? Dat is een 'ludieke' omschrijving voor het in beslag nemen(opvreten) van data(megabytes) op de harde schijf en/of eender welke andere dataopslag mogelijkheid ook. In dezelfde trend heb je de geurvreter, schimmelvreter, pluizenvreter, ijzervreter etc. Het is geen knaagdier of mens...dus je hoeft de bestrijdingsdienst of politie niet in te schakelen. Salut Leendert 29 augustus 20196 jr. bewerkt door Leendert Vingerling
Geplaatst 4 september 20196 jr. Jullie maken mij nieuwsgierig naar de B-side. Is die ook te uploaden?
Geplaatst 4 september 20196 jr. De link van Juul is de hele LP. Zie hier: https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/44793-het-radio-monique-album/?tab=comments#comment-128248
Geplaatst 4 september 20196 jr. Auteur Ja, want hij 43' en dat is dus een hele LP. Want 43' op 1 kant is een beetje erg veel.........maar misschien is "john4radio" niet uit het LP tijdperk. hi
Geplaatst 5 september 20196 jr. @Juul ik ben van het net na Veronica luisteren naar zeezenders als NL service Caroline, Caroline zelf en ook Mi Amigo, Monique en Laser558. Dus uit het LP tijdperk maar niet meer gewend:-) Maar het zijn idd beide kanten die je stuurde! Dank dat je het gedeeld hebt. Ik luister eigenlijk dagelijks naar Offshore Radio Sounds via internet met daarin 24/7 opnames van Veronica, Noordzee, Caroline en Monique. Thuis en op de autoradio (bluetooth) toch naar zeezenderprogramma's luisteren. Erg verslavend:-)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.