Spring naar bijdragen

Het Radio Monique Album


Alex

Aanbevolen berichten

Een waardevolle aanvulling en dank voor de foto's Leendert.

Zou je nog een keer alle namen bij de dek foto kunnen geven aub?

 

Maar goed dat Rob de Geus toen nog niet langs gekomen is, zo op de foto van de keuken te zien.

 

Tja, vooral dat 'alleen bereikbaar na 18.00 uur' herinner ik me goed. Maar ook al belde je na 18.00 uur nam zijn moeder vaak op en was dan niet altijd echt blij.

 

Piet heeft inderdaad een schat aan materiaal overgedragen. Rob gaat proberen daar de mooie zaken uit te halen en deze ook digitaal te delen. Ook alle cassettes met alleen highlights.

 

Zo te zien maak ik toch nog wel wat mensen gelukkig met de LP. Ikzelf was in die tijd bezig met lokale FM zaken. Deze periode is daardoor redelijk langs me heen gegaan. Ik was dus een van de mensen die het album alleen van foto kende maar nu ook gehoord heeft.

bewerkt door Alex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.