Geplaatst 1 september 20196 jr. eIs er iemand die bij de Firma Prodihaag, de dekmantel van Radio Delmare ooit een bandje bij de cassetteservice heeft besteld. Misschien dat Leendert weet of deze service ook echt goed liep. Ik heb indertijd twee bandjes besteld. Een met de geschiedenis van Radio Delmare verteld door Rene de Leeuw en een van Ronald Bakker met Wakker worden met de Bakker. 1 september 20196 jr. bewerkt door Lokeend
Geplaatst 2 september 20196 jr. 12 uur geleden zei Lokeend: Misschien dat Leendert weet of deze service ook echt goed liep. Ik ken niet de verkoopcijfers, maar het zal de honderd stuks niet gehaald hebben. Het was echter voor de discjockey's een welkome bron van inkomsten. Die kregen na aftrek van de onkosten een tegemoetkoming uit de verkoop. Een prettige bijkomstigheid, want bij Delmare was alles 'liefdewerk, oud papier'. De enige manier om nog wat te verdienen waren de Epivan Road shows, optredens in Lola's Place(mannentent) of eigen producties. Bijna iedereen die iets voor Delmare heeft gedaan, kwam er na vertrek berooider vanaf. Salut Leendert 2 september 20196 jr. bewerkt door Leendert Vingerling
Geplaatst 2 september 20196 jr. Ik heb er destijds ook een paar besteld en gekregen. Heb ze uiteraard nog steeds. Met dat beroemde logo van Delmare, een soort pet. In het FRM stond regelmatig een paginagrote advertentie. Lijkt mij dat de toenmalige radiopiraten dat wel interessant vonden.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.