Geplaatst 20 september 20196 jr. Nog meer US radio shows. ============ Alan Parsons project Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Chicago in the studio 1993 albums V,VI, VII.zip Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Elton John - in the studio Goodbye Yellow Brick Road Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Fleetwood Mac Rumours In the Studio Radio show Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Guess Who story. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 20 september 20196 jr. Da's een prachtige verzameling radioshows, Juul. Ik ga er van genieten. Hartelijk dank voor het delen. Het leuke van deze shows is dat je soms nummers hoort, die ik hier in NL zelden of nooit op de radio gehoord heb. Zoals bijvoorbeeld Undun van de Guess Who. Dat nummer heb ik pas in '84 leren kennen, toen ik in de VS woonde.
Geplaatst 20 september 20196 jr. Auteur Ja, mijn favoriete band. Ik heb ze live zien optreden toen ik in 1969 in Canada was en we naar New York reden en plotseling een bord zagen de ze onderweg optraden in Burlington in een park. Later ontmoette ik Burton Cummings en hij heeft een paar LP's gesigneerd................ Zoals deze: 21 september 20196 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 20 september 20196 jr. Da's nog 's mazzel hebben! Had je deze video (afkomstig van de CBC) al 's gezien? Links onder in beeld een stukje historie (over dit nummer), dat ik ook hoorde in het radio programma. 20 september 20196 jr. bewerkt door Ben
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.