Geplaatst 2 oktober 20196 jr. Dag radio vrienden Ben al tijden op zoek naar een tune van Edvard Niessing, het is een tune die veel is gebruikt in zijn radio show destijds op radio 192 Een snelle gave tune met bellen er in . Edvard kan dit zelf niet prijs geven .Ik wil graag deze tune gebruiken voor mijn radio show. Bij deze doe ik oproep ,wie weet hoe deze filler of tune heet.Bvd Gr Johan 2 oktober 20196 jr. bewerkt door johan fouten
Geplaatst 3 oktober 20196 jr. 11 uur geleden zei johan: Dag radio vrienden Ben al tijden op zoek naar een tune van Edvard Niessing, het is een tune die veel is gebruikt in zijn radio show destijds op radio 192 Een snelle gave tune met bellen er in . Edvard kan dit zelf niet prijs geven .Ik wil graag deze tune gebruiken voor mijn radio show. Bij deze doe ik oproep ,wie weet hoe deze filler of tune heet.Bvd Gr Johan Johan, Ik denk dat je Bruce Johnston met Pipeline bedoeld. Groet Nico.
Geplaatst 3 oktober 20196 jr. Auteur Dag radio vrienden , de tune is boven water. Toch iedereen bedankt . Mvg Johan. Dat niet , hier is de oplossing .Brian Fahe --- Open house Gr Johan
Geplaatst 3 oktober 20196 jr. 2 uur geleden zei johan: Dag radio vrienden , de tune is boven water. Toch iedereen bedankt . Mvg Johan. Dat niet , hier is de oplossing .Brian Fahe --- Open house Gr Johan Onlangs hier nog geplaatst door Hans Knot. 3 oktober 20196 jr. bewerkt door Martin1968
Geplaatst 6 oktober 20196 jr. pipeline werd door Niessing op hilversum3 gebruikt in pep op 3 woensdagochtend van 9 tot 11
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.