Geplaatst 27 november 20196 jr. Van de Golden Radio NL server Radio atlantis Frans nienhuys Men vraagt en wij (6-3-'83) Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 27 november 20196 jr. Die Frans. Werd op latere leeftijd een echte piraat. Was ook te horen op Atlantis-Amsterdam.
Geplaatst 4 december 20196 jr. Auteur Radio atlantis Frans nienhuys Men vraagt en wij (2-1-'83) Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 december 20196 jr. Auteur Radio atlantis Frans nienhuys Men vraagt en wij (2-1-'83) Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 december 20196 jr. Auteur Oei da's nie goe - ga ik iets anders zoeken Jaap ik heb een top 40 geplaatst in de plaats ervoor onder de kop Radio Veronica - Omroep Fijne dag en groet, Martin 5 december 20196 jr. bewerkt door martinja
Geplaatst 5 december 20196 jr. 45 minuten geleden zei martinja: Oei da's nie goe - ga ik iets anders zoeken Jaap ik heb een top 40 geplaatst in de plaats ervoor onder de kop Radio Veronica - Omroep Fijne dag en groet, Martin oke bedankt sinter martinja
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.