Geplaatst 16 januari 20206 jr. Geen idee of dit eerder is aangeboden, komt uit de collectie van "jepatrick" Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 16 januari 20206 jr. Ja, is eerder aangeboden. De hele middag van deze dag is bewaard gebleven (12:00 tot 19:00).
Geplaatst 16 januari 20206 jr. Zo te zien mis ik de uurtjes tussen 13:00-16:00 uur. Kan iemand die een keer uploaden als ze circuleren?
Geplaatst 16 januari 20206 jr. 7 minuten geleden zei Martin1968: Ja, is eerder aangeboden. De hele middag van deze dag is bewaard gebleven (12:00 tot 19:00). Ik hou me aanbevolen!
Geplaatst 16 januari 20206 jr. 8 minuten geleden zei Gerrit: Ik hou me aanbevolen! Omdat jij het zo vriendelijk vraagt 😉 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 16 januari 20206 jr. 3 minuten geleden zei Martin1968: Omdat jij het zo vriendelijk vraagt 😉 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Super Martin, dankjewel!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.