Geplaatst 5 april 20205 jr. Na de ratificatie van de verdrag van Straatsburg zijn de zenders gevlucht naar Spanje. Zijn er ook typische commercials uitgezonden na 1974 voor de Spaanse overheid of producten? En wie heeft misschien deze commercials, en wil ze aanbieden? Helaas heb deze periode niet echt bewust mee gemaakt ben van 1970 :-)
Geplaatst 5 april 20205 jr. Ik denk niet dat die er zijn. Alles was gericht op met name Vlaanderen en Nederland. De contacten die er waren met Radio Gerona en andere lokale stations waren minimaal en meer bedoeld als dekmantel dan met als doel het bereiken van Spanjaarden.
Geplaatst 6 april 20205 jr. Er waren hoofdzakelijk reclames met hier en daar een actie voor campings en hotels in Playa de Aro in de Mi Amigo tijd , had misschien met een goeie reclameverkoper heel interessant kunnen zijn 6 april 20205 jr. bewerkt door Revenge85
Geplaatst 6 april 20205 jr. Inderdaad, daar was ik even aan voorbij gegaan. Camping Riembau, Camping Valldaro en het Aromar hotel zijn er bijvoorbeeld nog steeds. L'esquinade en de Kings Bar zijn verdwenen. Is wel een andere Kings Bar op een andere locatie. De winkel op de hoek was vroeger de Mi Amigo Boutique/Jeansshop. De kledingwinkel zit waar vroeger de Kings Bar zat. "Waar moderne mensen elkaar ontmoeten....Kings...Kings....Kings" 6 april 20205 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 6 april 20205 jr. Zeker in den beginne in Spanje kwamen er spots van het gemeentebestuur van Playa de Aro. De week van de liefde meen ik me te herinneren bv.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.