Geplaatst 11 april 20205 jr. Mocht iemand het nog niet hebben en het zoeken: ik zag het boek De Veronica sage van Gerth van Zanten (1968) te koop voor slechts 9 euro. Hurry up, 1 beschikbaar https://www.boekenwurm.biz/books/view/id/191225406
Geplaatst 11 april 20205 jr. Goh, Ik heb er vorig jaar één "gesloopt" om 'em te digitaliseren........................ En ik heb er twee weg gegeven. Wat ben ik toch "een goed mens"...............al zeg ik het zelf.
Geplaatst 23 mei 20205 jr. Juul, als jij een digitale versie van De Veronica Sage heb zijn er mogelijkheden om het te verkrijgen. Mijn exemplaar heb ik een keer uitgeleend nooit meer terug gezien. SNIK kees de Kroes keesnl@yahoo.com
Geplaatst 23 mei 20205 jr. 22 minuten geleden zei Keesnl: Juul, als jij een digitale versie van De Veronica Sage heb zijn er mogelijkheden om het te verkrijgen. Mijn exemplaar heb ik een keer uitgeleend nooit meer terug gezien. SNIK kees de Kroes keesnl@yahoo.com Ik kan je helaas ook niet meer helpen. Mijn vader had een boekwinkel en toen we in 1973 naar een groter pand verhuisden hielden we een opruimingsuitverkoop. Hij had destijds 10 exemplaren ingekocht. Er waren er nog vier van over. Die mocht ik van mijn vader hebben. Ronald Bakker van Radio Delmare en Walter Simons van Radio Monique heb ik een boekje gegeven. Ik heb er eentje en ergens moet er nog een ander exemplaar zijn. Of ik die ook heb weggegeven weet ik niet meer. Misschien vind ik nog een exemplaar. Als het zo is hoor je het van me. Salut Leendert 23 mei 20205 jr. bewerkt door Leendert Vingerling
Geplaatst 23 mei 20205 jr. 3 uur geleden zei Leendert Vingerling: Ik kan je helaas ook niet meer helpen. Mijn vader had een boekwinkel en toen we in 1973 naar een groter pand verhuisden hielden we een opruimingsuitverkoop. Hij had destijds 10 exemplaren ingekocht. Er waren er nog vier van over. Die mocht ik van mijn vader hebben. Ronald Bakker van Radio Delmare en Walter Simons van Radio Monique heb ik een boekje gegeven. Ik heb er eentje en ergens moet er nog een ander exemplaar zijn. Of ik die ook heb weggegeven weet ik niet meer. Misschien vind ik nog een exemplaar. Als het zo is hoor je het van me. Salut Leendert Dank voor de info
Geplaatst 2 juni 20205 jr. Mocht je dit boekje nog graag willen lezen, ik heb nog wel een exemplaar beschikbaar / te koop. Laat maar weten via een pb.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.