Geplaatst 20 april 20205 jr. Populair bericht Gevonden op een oude cassette. Weet iemand de datum van uitzending? Ook ben ik op zoek naar deel 2. VARA datum onbekend Hof van Heden over piratenzenders deel 1.mp3
Geplaatst 20 april 20205 jr. Populair bericht Radio Unique was net opgehouden hoor ik dus het moet ergens eind 1984 zijn.
Geplaatst 10 april 20214 jr. Populair bericht Ik denk dat dit deel 2 is: https://pixeldra.in/u/6q6Z7EFW Kan je deel 1 even terug online zetten want dat is net het deel dat ik mis. 10 april 20214 jr. bewerkt door harveyfm
Geplaatst 11 april 20214 jr. Populair bericht 15 uur geleden zei harveyfm: Kan je deel 1 even terug online zetten want dat is net het deel dat ik mis. Ik weet dat dit eigenlijk niet meer mag maar kijk dan speel ik maar even piraat want dat mocht toen ook niet. https://pixeldrain.com/u/8H4N41QN Dank gaat naar Ronald.
Geplaatst 11 april 20214 jr. Ook zeer bedankt namens mij. Het is mij hier nog niet duidelijk hoe het nu verder gaat met herhalingen en zo ja, waar ik het kan vinden, maar dat komt wel, neem ik aan. Helaas ook doodziek weer, dus volg alles een stuk minder. Groetje, Martin
Geplaatst 11 april 20214 jr. 6 uur geleden zei martinja: Het is mij hier nog niet duidelijk hoe het nu verder gaat met herhalingen en zo Helaas ook doodziek weer, dus volg alles een stuk minder. Groetje, Martin Als we de radiogeschiedenis willen verder zetten moet ze gedeeld worden anders zal ze (hoe erg dat ook klinkt) onverbiddelijk stoppen. Beterschap gewenst maatje.
Geplaatst 11 april 20214 jr. Helaas ook doodziek weer, dus volg alles een stuk minder. Het beste en beterschap.
Geplaatst 14 april 20214 jr. Op 11-4-2021 om 11:09 zei martinja: Ook zeer bedankt namens mij. Het is mij hier nog niet duidelijk hoe het nu verder gaat met herhalingen en zo ja, waar ik het kan vinden, maar dat komt wel, neem ik aan. Helaas ook doodziek weer, dus volg alles een stuk minder. Groetje, Martin Hoop dat het ondertussen al wat beter gaat nu groet Philip
Geplaatst 15 april 20214 jr. Populair bericht Philip: het zal nog een jaar duren voor die kans komt... maar ondertussen draait de muziek en genieten van de leuke programma's op dit forum, waar ik nog steeds na al die jaren heel blij mee ben en met iedereen. Groetje, Martin
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.