Geplaatst 30 juli 20205 jr. Ik heb vanmorgen een oude opname van Haike beluisterd “Groetjes uit Playa” ( 30 juli 1978) waarin een stortvloed van namen en verzoekjes werden behandeld, ze gaf aan dat als ze niet voortvarend van slag ging ze in december nog bezig was.Mijn vraag is eigenlijk wat was de luisterdichtheid van het station in de zomer van 1978 ??was het de golflengte 319 ?? , in Zeeland en Goeree maar ook in Friesland gedurende mijn vakantie in die zomer kwam het signaal super binnen 30 juli 20205 jr. bewerkt door Revenge85
Geplaatst 31 juli 20205 jr. Op 30-7-2020 om 10:10 zei Revenge85: Ik heb vanmorgen een oude opname van Haike beluisterd “Groetjes uit Playa” ( 30 juli 1978) waarin een stortvloed van namen en verzoekjes werden behandeld, ze gaf aan dat als ze niet voortvarend van slag ging ze in december nog bezig was.Mijn vraag is eigenlijk wat was de luisterdichtheid van het station in de zomer van 1978 ??was het de golflengte 319 ?? , in Zeeland en Goeree maar ook in Friesland gedurende mijn vakantie in die zomer kwam het signaal super binnen Is dit programma wel ooit uitgezonden? Ik dacht dat Mi Amigo op 30.7.78 uit in de lucht was, want Peter Chicago had de zenders uitgezet omdat er geen geld kwam.
Geplaatst 31 juli 20205 jr. Klopt, vanaf 28-7 14.00 uur tot 30-7 20.00 uur was Mi Amigo (en Caroline) niet in de lucht. Gr. Bo
Geplaatst 1 augustus 20205 jr. Groetjes uit Playa was zondags smorgens dus zou zo maar kunnen. Deze foto maakte ik gisteren....dus groetjes uit Playa 1 augustus 20205 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 2 augustus 20205 jr. 9 uur geleden zei Albatrosstudio: Groetjes uit Playa was zondags smorgens dus zou zo maar kunnen. Deze foto maakte ik gisteren....dus groetjes uit Playa Deze heb ik al zo vaak gezien , maar zijn er nog andere sporen daar uit de mi-amigo tijd, bijvoorbeeld kings bar aromar hotel etc
Geplaatst 2 augustus 20205 jr. 12 uur geleden zei andre ph5c: Deze heb ik al zo vaak gezien , maar zijn er nog andere sporen daar uit de mi-amigo tijd, bijvoorbeeld kings bar aromar hotel etc Aromar hotel overnachten wij altijd in Playa en de King's Bar is nu een damesmodezaak. Zal even wat foto's zoeken... 1. Mi Amigo jeans shop thans Twee keer Aromar, Aradi Restaurant en Kings Bar thans. 2 augustus 20205 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 3 augustus 20205 jr. Playa de Aro is het strand van Aro. Aro Mar Hotel is Aro aan zee hotel. Het afkorten tot Playa heb ik altijd een raar gegeven gevonden.
Geplaatst 3 augustus 20205 jr. 5 uur geleden zei bert ree: Playa de Aro is het strand van Aro. Aro Mar Hotel is Aro aan zee hotel. Het afkorten tot Playa heb ik altijd een raar gegeven gevonden. "Playa de Aro" is toch ook de geografische naam.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.