Spring naar bijdragen

Nationale Hitparade / Felix Meurders 1981


Zeitreise

Aanbevolen berichten

Hartelijk dank, Hendrik! Ook al luisterde ik toen al niet zo vaak meer naar de NH. Wel naar Felix zelf, die bleef fantastisch, maar die hoorde ik ik toen al liever met zijn eigen muziekkeuze op dinsdag.
En op zondag luisterde ik toen vooral naar de VARA met Aad Bos 's morgens (11-14) en de KRO met Vincent van Engelen 's avonds (21-24). 

Neemt niet weg dat dit mooie herinneringen blijven. 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei rauhfaser:

Hendrik (Zeitreise), dit zal je ook interesseren: Joost en Felix, vandaag precies 51 jaar geleden.

 

Een bijzondere, zeldzame opname die ik iets meer dan een jaar geleden kreeg van een vriendelijke medeverzamelaar. Joost den Draaijer presenteerde van mei 1969 tot maart 1971 de Hilersum III Top 30, eerst voor de VPRO tussen 12.00 en 14.00, later voor de NOS tussen 16.00 en 18.00 op vrijdagmiddag.

Op vrijdag 8 augustus, de dag dat de Beatles hun legendarische oversteek over Abbey Road laten fotograferen, presenteert Joost live vanaf het strand van Zandvoort. Felix Meurders, die ook op vrijdag op H3 presenteert, bedient de apparatuur en presenteert mee als Joost even de branding in duikt of vanaf een bootje presenteert. 

Sfeervolle zomerradio met twee topkrachten. 

Please login or register to see this link.


Overigens heb ik in de titel per abuis 'NOS' als zendgemachtigde gezet. 

 

Edwin

 

Dit was toch in VPRO-zendtijd? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-8-2020 om 20:35 zei Zeitreise:

Hallo !   😉

 

Hier is een Nationale Hitparade met Felix Meurders van 1 augustus 1981 (1e uur) en het aftellende nummer 50-11. (Uitzenddatum 26 juli of 2 augustus ?)

 

Please login or register to see this link.

 

1981-08-01 Nationale Hitparade 1 uur + countdown 50-11 Felix Meurders.mp3

 

Groeten,

 

Hendrik

 

Zou je deze nogmaals willen aanbieden, Hendrik?.....Ik was op vakantie.....Alvast dank!

Gr.

Arno

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.