Jump to content

Recommended Posts

Op 25-8-2020 om 09:38 zei martinja:

Nationale Hitparade 21-02-1982 - Frits Spits

Please login or register to see this link.

Hartelijk dank Martin, slechts twee maanden na de start van Frits als hitparadepresentator. Hoewel ik een veel grotere liefhebber van Felix dan van Frits ben, herinner ik me dat het enthousiasme van Frits in die tijd een verademing was na de toch wat chagrijnige manier waarop Felix de lijst in de laatste anderhalf jaar had gepresenteerd. 

De ZIP is hier nog niet geintroduceerd. Ik weet nog dat ze daarmee begonnen met in eerste instantie door Frits voorgelezen antwoorden op de gestelde vragen, daarna fragmenten uit een getaped interview met de ZIP door de uitzending heen en uiteindelijk de ZIP live in de studio. Dat was het leukst.

Edwin

• Like 1
  • Thanks 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Similar Content

• By rauhfaser
      Eerder plaatste ik al het eerste deel van de VARA-nieuwjaarsochtend 1980, met Felix Meurders die zich zogenaamd verslapen had en samen met Peter Holland een amusant hoorspel opvoerde.

Na de eerste opname - 7.45 tot 9.30 - gaat deze door van 9.30 tot 12.30.

Om 10.30 uur wordt het ochtendprogramma afgewisseld door Allemachtig Tachtig, de nieuwjaarsreceptie van VARA H3 met Frits Spits, Koos Zwart, Alfred Lagarde, Willem van Beusekom en Leoni Jansen. 
      Zij hebben de VARA-Popkrantgroepen uit 1979 te gast en draaien hun opnamen -'Een Klank van de VARA-plank'.  heette dat.

Veel plezier opnieuw.

• By Rrrricky
      Terug naar eind 1999.
      Edwin Evers zit nog bij 3FM. Af en toe waren er speciale gasten. Zoals de Dikvoormekaarshow, bij 538 Ferry Maat. Maar ook in dit geval Frits Spits met in dit geval de ochtendspits.
      Frits Spits presenteert 3 uur lang mee. Met zijn favoriete platen en o.a. de poplimerick. Daarnaast is Sinterklaas er ook, maar deze lijkt wel heel erg op Cobus Bosscha.

3 uur mooie en fijne radio. Met hier en daar een lach.
    • By martinja
      TransatlanticRotterdam-19820731-1000-1100-JanVis-NederlandstaligeShow-91mhz
    • By martinja
      VARA 1982 12-14  1103-1155 Jeroen Soer
    • By martinja
      Decibel-1982-10-02- 2300-0100-John Holden
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,933
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    bamboo
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.