Geplaatst 13 september 20205 jr. Naar aanleiding van het "De LP top 20 wie heeft....." topic heb ik besloten om geen donaties meer te doen aan de stichting Norderney. Ik ga niet meebetalen aan een club waar Juul Geleick, hier op dit forum hét gezicht van de stichting Norderney, het nodig vindt een programmamaker in het openbaar, na eerst zelf het vuurtje op te stoken, op een onbeschofte manier af te zeiken. Hoe onprofessioneel kun je zijn...... 13 september 20205 jr. bewerkt door Armand
Geplaatst 13 september 20205 jr. Ik heb zo het idee dat jullie al een tijdje met elkaar ''overhoop'' liggen. Mij staat me bij een topic van Juul en dat gaat dan weer over jou, Armand: Kom op, schudt elkaar de hand en laten we het forum koesteren.
Geplaatst 13 september 20205 jr. Ik heb geen enkel probleem met wie dan ook. Maar een beetje stevig discussëren mag toch wel? Ik lig regelmatig met Ruud Poeze overhoop en ook met Hans in Groningen. Die kunnen dus wel wat hebben. En als we elkaar nodig hebben weten we elkaar te vinden als grote mensen. We hoeven het toch niet altijd met elkaar eens te zijn? Dan zou het forum ook niet leuk zijn. En.............ik doe het met m'n volle naam. En als jullie mijn laatste bijdrage hebben gelezen maakte ik al een "gebaar" om een mooie jingle van de master te posten. En helaas neemt Armand afscheid met woorden die ik niet gebruik, of mag ik dat ook weer niet schrijven? Armand, lees nou alles is rustig terug? Vanaf het begin...............graag. Maar stoor je niet aan mij. Ik ben niet het gezicht van................dat is onze Adriaan. En dat ik volgens jou het gezicht ben van maak jij er van. Ik ben de archivaris zodat ik veel van die mooie zaken met jullie kan delen. Als ik nou eens niet meer post ? Hoeven mensen zich ook niet meer op te winden.En ben ik niet meer "het gezicht". Is dat dan OK? Ik las dan maar een lange pauze in en mail dan met mensen prive. Ik gun jullie effe rust om bij te komen. Ik neem nog effe een sigaartje. Wat mij betreft is het goed zo. PS. Armand nog bedankt voor het donateur zijn. Zal het aan Ad doorgeven. Kan ie het tzt in werking zetten. 13 september 20205 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 14 september 20205 jr. Auteur 12 uur geleden zei Omnivoor: Ik heb zo het idee dat jullie al een tijdje met elkaar ''overhoop'' liggen. Mij staat me bij een topic van Juul en dat gaat dan weer over jou, Armand: Kom op, schudt elkaar de hand en laten we het forum koesteren. Ja, klopt geen idee waar dat vandaan kwam. Heb toen een handreiking gedaan, maar Juul heeft daar nooit meer op gereageerd helaas. Juul kruipt liever in de slachtofferrol, maar hé, ieder zijn ding toch ? 😉
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.