Jump to content

Hitweek 675 R10 Gold 1996

Omnivoor

Recommended Posts

• 1 month later...

Goedemiddag Omni, 

Vanwege het trieste overlijden van Mark de Brouwer deze week, zou je wellicht nogmaals de uitzendingen met Mark de Brouwer online willen zetten op 6-7-5 Radio 10 Gold? Mocht je nog andere afleveringen hebben van Mark dan zijn deze ook zeer welkom. Nu we deze radiovakman moeten missen zijn de opnames nog het enige dat rest.

Ik hoor het graag.

Groeten,

Leo.

• reaction_title_5 1

5 uur geleden zei Lumpie:

Goedemiddag Omni, 

Vanwege het trieste overlijden van Mark de Brouwer deze week, zou je wellicht nogmaals de uitzendingen met Mark de Brouwer online willen zetten op 6-7-5 Radio 10 Gold? Mocht je nog andere afleveringen hebben van Mark dan zijn deze ook zeer welkom. Nu we deze radiovakman moeten missen zijn de opnames nog het enige dat rest.

Ik hoor het graag.

Groeten,

Leo.

Beste Lumpie (Leo), Ik moet nog een paar 1998 cassettes overzetten en ik zal ook de oude 1996 afleveringen nog eens uploaden, heb effe geduld ajb, want ik heb het aan gene zijde van de Noordzee een beetje druk, maar ik zal aan je verzoek voldoen!!

Omni ;) 

• reaction_title_1 1
  • reaction_title_2 1

15 uur geleden zei Omnivoor:

Beste Lumpie (Leo), Ik moet nog een paar 1998 cassettes overzetten en ik zal ook de oude 1996 afleveringen nog eens uploaden, heb effe geduld ajb, want ik heb het aan gene zijde van de Noordzee een beetje druk, maar ik zal aan je verzoek voldoen!!

Omni ;) 

Omni, super, veel dank! Esxcuus voor het nogmaals aanvragen van de uitzendingen, ik had de vorige files opgeslagen in een tijdelijke map om te archiveren, maar helaas bij het opschonen van de PC zijn deze verloren gegaan. Uiteraard wacht ik geduldig af, ben al heel blij dat je al deze mooie airchecks upload. Veel dank en succes met alle werkzaamheden en graag tot horens in de toekomst :)

• reaction_title_2 1
  • reaction_title_5 1

Op 28-2-2021 om 16:27 zei Omnivoor:

Hier zijn alle 1996 Mark-de-Brouwer's, Lumpie:

cloak_login_or_register

(mark de brouwer.zip)

Super veel dank Omni, je bent geweldig :) Kunnen we weer even van Mark genieten, hij zal zeer gemist worden. Dank voor je zeer snelle cadeau. Fijne dag nog!

• reaction_title_1 1
  • reaction_title_2 1

• 1 year later...