Geplaatst 24 januari 20214 jr. Ik ben een liefhebber van het programma Playback op de zondag avond. Nu vind ik het leuk om ze te downloaden om regelmatig te kunnen beluisteren en daar is normaal gesproken de Donateur pagina ideaal voor. Echter.... dit programma wordt bijna nooit geüpdate op die pagina. Zijn er onder jullie die het hier regelmatig willen plaatsen als download? Ik zou dat erg fijn vinden. Overigens ben ik erg blij met het uitgebreide aanbod op de Leden/Donateur pagina. Het is genieten van de Vinyl show en ABTT van onzeAd. Echt radio voor mij.
Geplaatst 24 januari 20214 jr. Dat is mijn taak. Maar ik ben de laatste tijd zoooo druk. En hij-zij is pas "vernieuwd" kwa lay out. Ik zal er binnen kort enigev aandacht aan geven.
Geplaatst 24 januari 20214 jr. Auteur O Juul , doe rustig aan. Ik het is goed dat je weet dat de nieuwe layout fantastisch is en ik er heel veel plezier aan beleef. Zoals ik al zei, ik vind het heerlijk om ook nu de programma s van Ad te kunnen beluisteren als het mij uit komt. Ook zo n man die me heel dierbaar is. Ik vraag me altijd af, doet Ad ze wel eens live of zijn ze altijd opgenomen. Het lijkt soms live omdat hij zegt we zitten er toch..... Zijn er foto s van Ad zijn huis studio als hij dit presenteert? Op zijn zolderkamer? Dus Juul, alles wat jullie doen wordt heel erg gewaardeerd. Wim
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.