Geplaatst 29 januari 20215 jr. Hoi allemaal, Heeft iemand toevallig de laatste 8 uur van de Top 500 van de jaren 80 van Kink DNA opgenomen? Mijn computer stopte er helaas mee om 12 uur Mocht iemand 12-18 uur hebben van 29 januari (vandaag) laatste ronde tot nr 1, dan zou ik hem graag compleet maken.
Geplaatst 30 januari 20215 jr. Ik heb de gehele top 500 opgenomen. Ik heb hem echter nog niet gecheckt maar normaal gesproken gaat dit altijd goed. Dus als je even geduld hebt dan gooi ik hem binnenkort online.
Geplaatst 31 januari 20215 jr. Hier is 'ie: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ongeknipt en KINK is niet zo strak met nieuws exact op het hele uur dus hier en daar hoor je wat van de uitzending van ervoor of erna. Ik heb wel een check gedaan en alle secondes van de top 500 staan erop. 31 januari 20215 jr. bewerkt door Eergisteren
Geplaatst 11 februari 20215 jr. @Geert M. Stack is sinds gister verleden tijd, vandaar hier een nieuwe locatie: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 februari 20215 jr. 2 uur geleden zei Eergisteren: @Geert M. hier een nieuwe locatie: Hey Top! Super bedankt voor deze top 500.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.